Guide / DIY Ettermontere xenonkit?

Anbefalte innlegg

Kan ikke finne noe på forumet, eller så søker jeg på feil ord.

Har en A6 4B selv, men antar at det er ganske likt på alle VAG'er eller biler generelt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett noen tråder om det, men det ligger vel med en enkel installasjonsmanual i esken til pærene vel? Gjorde det på dem jeg har montert. men uansett er det kjempeenkelt. Når du har kittet i hånda og ser på det så skjønner du det med en gang:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke hva settet heter, men det var ikke så opplagt for meg. Får søke på andre forum i stedet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på lamper med deksel bak pærene, kan det borres hull for medfølgende gummigjennomføring. Har i det siste valgt å ta kanten på lampehuset, lage et hakk som kablene går i. Litt enklere når man ikke har hull borr. Har et par sett 50watt xenon her... bra til fjernlys

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo deksel bak og det er trangt som bare fy for å åpne/lukke dette dekselet.

Da trenger jeg slik en hull-lager-anordning for å få gjennomført ser jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke finne noe på forumet, eller så søker jeg på feil ord.

Har en A6 4B selv, men antar at det er ganske likt på alle VAG'er eller biler generelt.

Hva koster dette settet da? og hvor kjøper du det?

Det er ikke så mye lys å skryte av orginalt nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster dette settet da? og hvor kjøper du det?

Det er ikke så mye lys å skryte av orginalt nei.

Både Tom Are og Amund selger disse ser det ut til. Koster litt under en høvding.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.