#1 Skrevet November 18, 2004 Hei! Skal begynne å se/handle sommerdekk/felger til a6'en, skal ha 19" eller 20" og det skal være tøffe felger men ikke til fantasi priser! Har bl.a. tenkt på bbs ch i 19" og lurer på hvor det er lurest og kjøpe disse? er også åpen for andre felgforslag, 20" er som sakt også aktuelt.. maks pakke pris er 25k. mvh Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2004 Opprinnelig postet av Terje Vindal Hei! Skal begynne å se/handle sommerdekk/felger til a6'en, skal ha 19" eller 20" og det skal være tøffe felger men ikke til fantasi priser! Har bl.a. tenkt på bbs ch i 19" og lurer på hvor det er lurest og kjøpe disse? er også åpen for andre felgforslag, 20" er som sakt også aktuelt.. maks pakke pris er 25k. mvh Terje Jeg ville vurdert BBS LM 9,5x20 ET 38 med 245/30 20 dekk. Men da skal du vel ha gode kontakter for å komme under 25K... BBS CH er også en meget pen felg ja. Vet fortsatt ikke om den fås i noe bredere enn 8,5 tomme med 5x112 boltsirkel. Mente jeg så den i 9,5x19 på en Audi RS6 SKN på Essen Motorshow i fjor, men er ikke sikker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2004 Er virkelig folk ikke lei BBS CH enda? Helt greie felger (men heller ikke noe mer enn OK) men "alle" har de jo... For såpass mye som 25.000 får du tak i de aller fleste felger ihvertfall i 19" med unntak av ekstremt dyre felger som bl.a. BBS LeMans. Kjøper du brukt er det ikke noe problem å få LeMans heller for den prisen. Work har jo utrolig mye fint og det samme har Superstar, tror en for 25' får ett sett med 19" hos Sharif av de også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Er virkelig folk ikke lei BBS CH enda? Helt greie felger (men heller ikke noe mer enn OK) men "alle" har de jo... For såpass mye som 25.000 får du tak i de aller fleste felger ihvertfall i 19" med unntak av ekstremt dyre felger som bl.a. BBS LeMans. Kjøper du brukt er det ikke noe problem å få LeMans heller for den prisen. Work har jo utrolig mye fint og det samme har Superstar, tror en for 25' får ett sett med 19" hos Sharif av de også. Hvis du vet noen som selger pakker med work og superstar for 25k så vil jeg gjerne vite om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2004 Som sagt så mener jeg at Sharif leverer dette for ca 25'... men mulig jeg har hørt feil! Kan høre med Kjartan hva han skulle betale for sine Superstar hos Sharif... men om han kan anbefale å kjøpe derfra er en helt annen sak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Som sagt så mener jeg at Sharif leverer dette for ca 25'... men mulig jeg har hørt feil! Kan høre med Kjartan hva han skulle betale for sine Superstar hos Sharif... men om han kan anbefale å kjøpe derfra er en helt annen sak Alle tips og veiledninger tas i mot med stor iver og glede. Skal liksom være en kosejobb dette å finne nye felger, men hue blir så fylt av typer , dimensjoner , priser osv... Det kan gå helt i surr for en stakkar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2004 Har AZA DM3 8,5x19 Med 235x40x19 De solgte sharif for 18950,- Kan jo være han har igjen noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2004 Og her skulle det være mulighet for å senke endel. Har ikke fått ned min ennå.... Men det kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2004 Opprinnelig postet av Jan Roar Bråten Og her skulle det være mulighet for å senke endel. Har ikke fått ned min ennå.... Men det kommer. har du Allroad?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 25, 2004 Opprinnelig postet av Jan Roar Bråten Og her skulle det være mulighet for å senke endel. Har ikke fått ned min ennå.... Men det kommer. Det er finne felger, bare syn at så mange har de for at shraiff har solgt de så billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 30, 2004 hehe, den er høy nok ja. Subber ikke med det første. Kikket på noen OZ felger som heter Canyon II PL Tror disse kunne blitt fine på A6'en. Prisen lå på ca 22 000,- med dekk når jeg sjekket i fjord vår.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 30, 2004 Vurderer du 20" har http://www.nordiskfelgimport.no noen varianter med dekk 225/30 x 20 eller 245/30 x 20 til under 25000,- F.eks. disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 30, 2004 Eller disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 30, 2004 Phønix-felgane er dødsrå, men fås dei så store..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 30, 2004 RH Phønix leveres i 9 og 10 x 20 ET 35, 5 - 112 boltsirkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...