#101 Skrevet Mars 5, 2009 Er det for seint å hive seg på her?Hvem skal ha betaling? Hør med Bjørn-Tore Træen. Det er han som står bak bestilling av lokallagsgenserene og tar imot bestillinger/betaling for dette;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Mars 5, 2009 PM sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Mars 6, 2009 Får vi se genserne på neste treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Mars 6, 2009 Dette virket jo interesant, om det ikke er for sent, så vil jeg gjerne ha en slik jeg og. 17.02.09 Send gjerne en PM til meg og, Bjørn Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mars 10, 2009 Hei Bt! Har du noen updates og komme med her? Genserene i trykken? Blir nice og få 2 nye gensere i hus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mars 12, 2009 Venter i spenning jeg også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mars 16, 2009 jeg også venter i spenning noe nytt og dele med oss Bjørn-Tore? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mars 16, 2009 Ikke så mye nytt. Bestilling er sendt på de gensrene som var valgt farge og størrelse. Satser på de er klare snart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mars 20, 2009 Skulle du ikke få noen prøver på de ulike størrelsene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mars 23, 2009 Har betalt jeg og så jeg henger meg på denne tråden for updates. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mars 24, 2009 Faen er vel for sent dette nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Mars 30, 2009 Noen øppdeits? (rastløs) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Mars 30, 2009 Har ikke hørt noe fra Stian, men skal ringe han imorgen, så kommer jeg tilbake:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Mars 31, 2009 Ka sa han?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet April 2, 2009 any news....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet April 2, 2009 Nei, desverre. Jeg har prøvd å ringe dem, men fasttelefonnr deres er plutselig blitt sånn fax lyd i. Det nr jeg har pleid å ringe er plutselig ikke i bruk og mobilnr kommer jeg bare til mobilsvar på. Så dette er jo litt spennende da:p Skal prøve igjen imorgen og se hva som skjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet April 4, 2009 Fått noe kontakt med dem nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet April 4, 2009 Ja, fikk svar på mail at han skjønte ikke det med telefonen. Gensrene ble lovet produsert fra og med Mandag. Vet ikke hvorfor det har tatt sånn tid. Sendte svar på mailen hans, men fikk delivery failure fra mail serveren hans, så de har tydeligvis fremdeles problemer med noe der ute:( Men fikk ihvertfall ett svar. Vi får bare være tolmodige:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet April 5, 2009 Venter man på noe godt, venter man ikke forgjeves:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet April 13, 2009 Mulig å være en attpåklatt? Gjerne lyst å vite pris, i tillegg, og hvilken type genser (gjerne bilde)? På forhånd, takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet April 13, 2009 Desverre. Tar ikke imot flere bestillinger. Kommer kanskje en ny runde senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet April 17, 2009 Jeg også er int 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet April 23, 2009 Nå må du ha hørt noe fra disse. Det er jo evig lenge siden vi satt i gang dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet April 23, 2009 Nå må du ha hørt noe fra disse. Det er jo evig lenge siden vi satt i gang dette... Ja, som sagt så har det kommet en bunke i produksjon mandag 6.april. Jeg er offshore og er ikke hjemme før om 14 dager enda. Han lovet å sende meg betalingsinfo for over en uke siden, slik at jeg kunne betale herifra og så kunne noen hente de for meg og ta med på lokallagstreff siden jeg ikke er hjemme. Men får bare ta det når jeg kommer hjem og går på fri igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mai 7, 2009 Hørt noe mere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...