#126 Skrevet Mai 7, 2009 Hei folkens. Gensrene er ferdig, betalt og klare til avhenting. Jeg har ikke listen med meg ombord over hvem som skal ha hva av de som er klar, så for å ungå rot i systemet, så må dere nok tolme dere til jeg er hjemme igjen. Står fremdeles ombord og hjemreise er nå satt til 20.mai. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Mai 7, 2009 Den som venter på noe godt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Mai 7, 2009 Stemmer det:) Her ventes det på ny bil, så derfor er jeg fortsatt ombord:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Mai 9, 2009 hvor får en kjøpt tolmod da? hehe..neida, men vi må jo prøve og få dei til vårmønstring på lagunen 21 mai Slik vi stiller i lik "uniform" hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Mai 22, 2009 noen news om disse gensrene...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juni 2, 2009 bump.....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juni 3, 2009 Blir det gensre på oss snart? Drøyer litt nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juni 3, 2009 Det var noen som fikk på forrige(ikke igår) lokallagstreff. Jeg fikk ikke med meg at han delte ut så jeg gikk glipp av dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juni 3, 2009 Skulle jo absolutt hatt genserne nå som vi skal på Våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juni 3, 2009 Jeg har noen gensere hjemme og holder på å sende ut PM til de jeg har fått til. Holder også på å kalle inn de som skal prøve størrelser. Noen har ikke svart på dette. Denne påmeldingstråden har egentlig gjort sin misjon, så jeg tar resten med de aktuelle på PM. Ta kontakt med meg på PM eller telefon 411 22 747 ved spørsmål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juni 15, 2009 Nå er bestilling nr.2 sendt, så alle som ikke har fått til nå får snart:) Gir beskjed når gensrene er klare til avhenting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juni 16, 2009 Jippi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juli 11, 2009 Jeg kan informere om at gensrene er i produksjon. Han som holder på med de har fått ei lita jente oppi det hele, men har satt en kollega på saken. Kan ikke gjøre annet enn å vente. Håper de er klare til rudskogen i det minste:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juli 12, 2009 kommer du på tirsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juli 12, 2009 (endret) Nei, det bli ikke så lett desverre. Er på sjøen til 29.juli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet August 5, 2009 Noe nytt her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet August 5, 2009 Nei, ikke annet enn at Grovsøm har lovet de klar til rudskogen. Sendte Stian en mail forrige uke, men ikke hørt noe enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet August 10, 2009 Sender du ut en PM, evt en SMS når de er klar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet August 10, 2009 Firamet Grovsøm er ikke av det kjappeste på markedet må jeg si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet August 10, 2009 Det skal jeg gjøre Lars. Ønsker å få de raskt ut av huset når jeg har fått de:p Nei, det har jammen tatt sin tid:( Jeg har ikke noe hast med min, men ett minimum må være å få den til rudskogen treffet syns jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet August 24, 2009 Fremdeles ikke fått noe svar fra de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet August 24, 2009 Hei folkens. Har oppdatering idag. En god nyhet og en dårlig. Den gode nyheten er at jeg har alle genserene i hus. Kom hjem klokken 9, og har gått gjennom alle gensrene. Det ser stort sett greit ut. MEN: Den dårlige er at 7 av gensrene er feilprodusert:( Jeg sendte melding til Stian, og han ringte meg nå. Han skal brodere nye gensere imorgen kveld, slik at alle er ferdig til rudskogen. HVIS det er treff imorgen, så skal jeg ta meg tid til å stille slik at de som er ferdig kan hentes der. Jeg sender PM til alle som venter på genser, slik at ikke noen går glipp av informasjon. Mvh Bjørn-Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet August 25, 2009 Nå skal alle som har bestilt genser fått beskjed om hva som skjer med deres genser. Dersom dere kan hente ikveld, så anbefaler jeg det. Jeg har ikke mulighet til å kjøre rundt å levere til folk, så bortsett fra ikveld og på rudskogen er det kun henting hos meg fremover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet August 25, 2009 Jøss, hele 1 genser som ble hentet idag:p Har nå fått inn resten av gensrene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet August 27, 2009 Foreløpig bare 2 stk som har avtale om å hente på rudskogen. Jeg tar ikke med meg flere enn nødvendig for å kjøre med ballast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...