8x17 og 9x17 på golf 3 stv ?

Anbefalte innlegg

Lager en ny tråd da jeg ikke fikk svar på i en annen sin tråd..

går det med 8x17 forran og 9x17 bak på en golf 3 stv? ET 47 på begge så må spaces om da jeg må evt bytte boltsirkel..

Går det uten å valse i stykker hjulbuene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok ann på dekk og spacertykkelse.. Uten at jeg er expert, så tipper jeg du må valse bra..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei anders!

Du MÅ valse deg ihjel med 9x17! det er derimot mulig å få det på.. Hvor mye har du tenkt å senke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg må valse i hjel så gidder jeg ikke det.. Men trodde 9 var greit bak jeg uten å måtte ødelegge buen helt.. Skal ikke lakke neste bil for å si det sånn.. Dårlig for økonomien det :P

Men skal jo ha justerbart for å si det sånn, og de går jo bare en vei :)

Men 8x17 går fint forran? Holder med å legge inn kanten?

Men må jo først få solgt bilen så jeg kan kjøpe meg stv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg må valse i hjel så gidder jeg ikke det.. Men trodde 9 var greit bak jeg uten å måtte ødelegge buen helt.. Skal ikke lakke neste bil for å si det sånn.. Dårlig for økonomien det :P

Men skal jo ha justerbart for å si det sånn, og de går jo bare en vei :)

Men 8x17 går fint forran? Holder med å legge inn kanten?

Men må jo først få solgt bilen så jeg kan kjøpe meg stv..

Tja, siden det justerbare ditt går bare en vei så spørs det helt på impresset du kommer til å ha;)

jeg har ikke prøvd med 8x17", men problemet vil du nok møte bak isteden for forran med 17" felga. Det er hvertfall min erfaring. Har ikke testet nok til å si noe om hvordan impress som er best der, men det jeg vet er at mine 205/40/17 dekk subba bak ved infestninga til støtfangeren omtrent(det er en tjukk kant der som var lei å bøye). Dette var med 7x17" et35.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki.. hmm det var ikke så bra.. Men grunnen til at jeg vurderer 17"er pga at jeg har jo barnevogn i bilen så kan ikke bli heelt ubrukelig lav.. Så derfor jeg tenkte 17" for å forhindre for mye luft i hjulbuen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke skal ha den "ubruklig" lav så kan du jo kanskje få på senkesett først, også kan vi jo prøve ut litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joa sant det :) hehe

først må jeg bare få solgt passaten så jeg får meg stv.. Lei av å slå barnevogna helt sammen :(

Så blir det bestilling av justerbart asap!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.