#1 Skrevet Januar 17, 2009 Er 2er Golf kun levert med varmetråder i bakruta eller fikk man også uten? Evt med grønn toning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2009 Hør med Thomas Marshall på forumet her. Mener han har ei bakrute uten varmetråder på den strøkene 2 golfen sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2009 Er kun levert med varmetråder fra fabrikk, såvidt jeg vet. Skulle gjerne hatt bakrute uten selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2009 Er ikke to'ern like flat bak som einser da? Bare å skjære til rute i egnet materiale (plexi/lexan/akryl) og smekke dit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2009 2ern er buet, ganske mye og faktisk. Er levert uten varmetråder orginalt til de sydligere strøk men er nok ikke å oppdrive her til lands... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2009 Innlegg nr 370 i denne tråden http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1082199post1082199 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2009 Jeg mente jeg hadde lest det en plass før ja Takk for den Morten. Da er det bare å lete i vei.. Hadde vært kjipt å lett om det ikke fantes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2009 Ja hadde vært kjipt det:) Lykke til på jakten da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...