#1 Skrevet Januar 17, 2009 (endret) hvis det er noen som har no skrot de har lyst til å bli kvitt så si i fra Kan hende jeg kan være interessert i noen av de andre femmermodellene også, men det må evt. sjekkes litt opp først, det er hhv. snakk om 10v her EDIT: Kanskje greit å nevne at denen tråden ligger under Trondheim pga. jeg ser fortrinnsvis etter motor i Trondheim og omegn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2009 Motorn/toppen trenger ikke være gratis, men den burde ikke være dyr heller, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2009 Er det virkelig ingen som har noe liggende? Om det er noen som har en motor med 5-6 sylindre som passer "femmerkasse" så kan jeg vurdere det også, men er vel primært en femmer det er snakk om her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2009 Jeg har liggende...snart to:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2009 (endret) Jeg har liggende...snart to:) Hehe, ja, men jeg orker ikke no dags tur til porsgrunn fra trondheim og så tilbake, så får ta det i en ferie evt. Så om det ikke dukker opp noe her før den tid, så kan det hende jeg kommerl å henter den/de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2009 Har en 2,6l som har gått 130k km som sitter i bil om du er interessert:P er sprekt topdeksel og en ødelagt føler etter det jeg har sett på ene kammen. pga kolisjon, ellers snur motor fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2009 Har en 2,6l som har gått 130k km som sitter i bil om du er interessert:P er sprekt topdeksel og en ødelagt føler etter det jeg har sett på ene kammen. pga kolisjon, ellers snur motor fint. hva slags 2.6L, hvor i landet og pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2009 sitter i 80 b4 avant med quattro. 2,6v6 150hk abc motorkode? står i vang i valdres. usikker på pris:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 2, 2009 ellers er 2,6 aah motor? husker ikke hvem som var hvem av 2,6 og 2,8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 2, 2009 sitter i 80 b4 avant med quattro. 2,6v6 150hk abc motorkode? står i vang i valdres. usikker på pris:P Vang blir litt over lengste laget fra Trondheim uansett tror jeg desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 2, 2009 Fin helgetur;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 2, 2009 Fin helgetur;) Hehe, ikke fra et økonomisk perspektiv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 2, 2009 Hør med Bård Even Skogaker på forumet, vet han har en NF\NG\AAR-motor i bil han ikke får bruk for. Vet ikke om han tenkte å selge bilen komplett eller motor løst men det får rede på ved å sende en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 2, 2009 Hør med Bård Even Skogaker på forumet, vet han har en NF\NG\AAR-motor i bil han ikke får bruk for. Vet ikke om han tenkte å selge bilen komplett eller motor løst men det får rede på ved å sende en PM Takk for tips! Har sendt en pm så vi får se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...