Noen som har en NG-motor(/topp) de skal hive? :)

Anbefalte innlegg

hvis det er noen som har no skrot de har lyst til å bli kvitt så si i fra :)

Kan hende jeg kan være interessert i noen av de andre femmermodellene også, men det må evt. sjekkes litt opp først, det er hhv. snakk om 10v her :)

 

EDIT: Kanskje greit å nevne at denen tråden ligger under Trondheim pga. jeg ser fortrinnsvis etter motor i Trondheim og omegn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motorn/toppen trenger ikke være gratis, men den burde ikke være dyr heller, hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det virkelig ingen som har noe liggende?

 

Om det er noen som har en motor med 5-6 sylindre som passer "femmerkasse" så kan jeg vurdere det også, men er vel primært en femmer det er snakk om her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har liggende...snart to:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har liggende...snart to:)

 

Hehe, ja, men jeg orker ikke no dags tur til porsgrunn fra trondheim og så tilbake, så får ta det i en ferie evt.

 

Så om det ikke dukker opp noe her før den tid, så kan det hende jeg kommerl å henter den/de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 2,6l som har gått 130k km som sitter i bil om du er interessert:P er sprekt topdeksel og en ødelagt føler etter det jeg har sett på ene kammen. pga kolisjon, ellers snur motor fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 2,6l som har gått 130k km som sitter i bil om du er interessert:P er sprekt topdeksel og en ødelagt føler etter det jeg har sett på ene kammen. pga kolisjon, ellers snur motor fint.

 

hva slags 2.6L, hvor i landet og pris? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter i 80 b4 avant med quattro. 2,6v6 150hk abc motorkode? står i vang i valdres. usikker på pris:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ellers er 2,6 aah motor? husker ikke hvem som var hvem av 2,6 og 2,8

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter i 80 b4 avant med quattro. 2,6v6 150hk abc motorkode? står i vang i valdres. usikker på pris:P

 

Vang blir litt over lengste laget fra Trondheim uansett tror jeg desverre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin helgetur;)

 

Hehe, ikke fra et økonomisk perspektiv :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Bård Even Skogaker på forumet, vet han har en NF\NG\AAR-motor i bil han ikke får bruk for. Vet ikke om han tenkte å selge bilen komplett eller motor løst men det får rede på ved å sende en PM ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Bård Even Skogaker på forumet, vet han har en NF\NG\AAR-motor i bil han ikke får bruk for. Vet ikke om han tenkte å selge bilen komplett eller motor løst men det får rede på ved å sende en PM ;)

 

Takk for tips! Har sendt en pm så vi får se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.