#1 Skrevet Januar 17, 2009 en par ting jeg lurer på angående tuv.. det heter seg at så lenge det er tuv papirer kan man få det godkjent. men gjelder det altid? Om jeg har senkesett på bilen med tuv papirer, men da legger til senkeskåler med tuv papirer. er det da likevel ikke no problem å få dette godkjent? Ser enkelte styling fangerer føger det med tuv papirer, men er det div modofikasjonr på bilen som kn gjøre at disse papirer ikke lenger er gyldige? mener sånn med senkingen: om jeg får godkjent denne med 50/40 senking.. og legger til senkeskåler vil jo denne være 65/40 evt... eller får man ikke dette godkjent overhode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2009 Du må jo oppfylle hvert enkelt vilkår i henhold til papirer Ikke sikkert at det står at du kan bruke begge deler, men kanskje en annen fabrikat har noen slik. Heller ikke sikkert at ditt lokale Biltilsyn godkjenner selv om du har TUV papirer i ordren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...