#1 Skrevet Januar 17, 2009 (endret) Fant igjenn litt film på ett kamera jeg hadde liggende, så jeg la det ut. 0-100, og drag på 3? gir og utenfor litt dårlig kvalitet etter youtube har tatt over filmen men men.. Edit : Fant en film til på en annen Dvd plate, så jeg la ut denne og Dette er min første S4, som bare var chippet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2009 sorry to say men den lyden, (les: poffinga) var veldig slitsom:P Var den orginal? med chip? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2009 hehe ja, var ganske slitsom - men det var ikke noe dumpventil Rs2 turbo, rs2 grenrør, lada rundt 1.4-1.5 bar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2009 hehe ja, var ganske slitsom - men det var ikke noe dumpventil Rs2 turbo, rs2 grenrør, lada rundt 1.4-1.5 bar oki, lada jo alt for lite da:P RS2 har jo 3 bars map og lader ofte 1,8-1,9 tror jeg. Men gikk sikkert godt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2009 (endret) lada det jeg kunne med min 2.5 bars map sensor jeg stilte opp noe mer men da gikk bilen i nødmodus, når den nådde 1.7 bar.. bilen hadde vel litt i overkant av 300hk i motor, tatt inn til norge med 300 hk i vognkortet, men etter det bytta vi til Rs2 grenrør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2009 Lagt til en film til fra en annen dvd plate jeg fant, se første post 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...