#1 Skrevet Januar 18, 2009 Noen som har blokkert dette systemet på en AVF-motor, 1,9 tdi 130 hk? Trenger en anvisning til hvordan det gjøres, har sett at man får blindelokk på møller til industrimotorer da de ikke har egr. Men når det gjelder å ta av og rense innsuget, hmm, plundrete? Noen som har gjort denne operasjonen? Gjerne med bilder hvor innsuget sitter og hvilket rør som skal blindes, pluss hvilken vakumslange som skal tettes.. Tipper det er den blanke klokka som er synlig på venstre side (ut av plastikkdekselet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=55134&highlight=passat+egr Står sikkert noe her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2009 Pga av motor temp. anbefaler eg å bruke open egr om vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2009 Ingen problemer på min 2.0 diesel. Har vært -10 noen dager og jeg har ikke merket noe negativt ennå. Lavere forbruk også! Finnes vel termostater på disse motorene som regulerer motorvarmen? Biler elsker kald luft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2009 Hmmm, joda har lest denne tråden jeg å, mye å lese der, får titte litt og se om jeg finner ut av det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...