Noen som har blokkert EGR passat?

Anbefalte innlegg

Noen som har blokkert dette systemet på en AVF-motor, 1,9 tdi 130 hk? Trenger en anvisning til hvordan det gjøres, har sett at man får blindelokk på møller til industrimotorer da de ikke har egr. Men når det gjelder å ta av og rense innsuget, hmm, plundrete? Noen som har gjort denne operasjonen? Gjerne med bilder hvor innsuget sitter og hvilket rør som skal blindes, pluss hvilken vakumslange som skal tettes.. Tipper det er den blanke klokka som er synlig på venstre side (ut av plastikkdekselet).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pga av motor temp. anbefaler eg å bruke open egr om vinteren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen problemer på min 2.0 diesel. Har vært -10 noen dager og jeg har ikke merket noe negativt ennå. Lavere forbruk også!

Finnes vel termostater på disse motorene som regulerer motorvarmen? Biler elsker kald luft ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, joda har lest denne tråden jeg å, mye å lese der, får titte litt og se om jeg finner ut av det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.