Anbefalte innlegg

i golfen monterte jeg en pioneer 1-din spiller like før jul.. alt funker fint og greit.. men når jeg stopper bilen og tar ut nøklen så blir alle instillingene og radiokanalene slettet.. noen tips til hva jeg kan gjøre?? skal sikkert være hvilestrøm elns slik at dette blir lagret? ?utrolig irriternde: bråk :.. må liksom søke inn å justere alt:S så nå orker jeg ikke en gang å ha det på: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koblingsfeil.. Memory/konstantstrøm mangler sikkert..;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har 2 ledninger som skal ha pluss...den ene er konstantpluss rett i fra batteriet(memory)og den andre er styrestrøm som kommer i fra tenninga.(den ene er rød og den andre er gul)

Styrestrøm har du jo siden alt nullstiller seg,så hvis du ikke finner konstantstrøm et sted,legger du bare opp en eget plussledning rett i fra batteriet..Husk sikring på denne da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har 2 ledninger som skal ha pluss...den ene er konstantpluss rett i fra batteriet(memory)og den andre er styrestrøm som kommer i fra tenninga.(den ene er rød og den andre er gul)

Styrestrøm har du jo siden alt nullstiller seg,så hvis du ikke finner konstantstrøm et sted,legger du bare opp en eget plussledning rett i fra batteriet..Husk sikring på denne da;)

ja den i fra tenninga er vel grei.. men det er den memory.. den skal ha konstantstrøm?? hmm hva kan jeg koble meg til da da tro? er litt kjedeli å begynne å trekke nytt i en slik bil:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja den i fra tenninga er vel grei.. men det er den memory.. den skal ha konstantstrøm?? hmm hva kan jeg koble meg til da da tro? er litt kjedeli å begynne å trekke nytt i en slik bil:S

Skal ligge der orginalt den ledninga... Bare og finne fram multimeter og måle hvilken ledning som skal hvor;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plukker du av plata som sitter over pedalene/under dashen dine finner du både faststrøm og styrestrøm.

Men det burde også ligge klart til spilleren og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker om pioneer har dette. Men der er som regel er gul og raud ledning på iso ledninga til spelaren. Desse har ofte to koblinger slik du kan bytte om gul og raud. Gjer dette så skal det fungere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har nettop plukket sundt dette.. og jeg har 2 ledninger med faststrøm.. så sjønner ikke hvorfor dette ikke skal fungere.. var jo på den orginale navien.. er det karnsje noe som må byttes på elns??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har nettop plukket sundt dette.. og jeg har 2 ledninger med faststrøm.. så sjønner ikke hvorfor dette ikke skal fungere.. var jo på den orginale navien.. er det karnsje noe som må byttes på elns??

Husket og måle uten nøkkelen i tenninga da?: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt om rød å gul ..

på pioner spillerene har de en kontakt mellom iso kontakt å der du setter i spiller

Sett gul i rød å rød i gul.. fort gjort.

da fungerer det!

åja, det er kontakter der, ikke begynn å klipp å lim!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør som Stian sier. Var samme opplegget på madammen sin Golf:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt om rød å gul ..

på pioner spillerene har de en kontakt mellom iso kontakt å der du setter i spiller

Sett gul i rød å rød i gul.. fort gjort.

da fungerer det!

åja, det er kontakter der, ikke begynn å klipp å lim!

jah det er gjort nå.. men kom en annen artig fungsjon også da:P hehe når jeg tar ut nøklen piper det to ganger åsså åpner spillenen seg:P jaja får bare være slik.. har ikke noe å si;P men tråden stenges og takk for hjelpen: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heheh åssen spiller er det da?

skal pipe to ganger ja:)

bra det ordnet seg: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heheh åssen spiller er det da?

skal pipe to ganger ja:)

bra det ordnet seg: )

pioneer et eller annet med Ipod, usb osv.. husker ikke navnet:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå vil du sikkert også se at lyset på spilleren dimmer seg ned når du setter på lyset også;)bra det ordna seg;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå vil du sikkert også se at lyset på spilleren dimmer seg ned når du setter på lyset også;)bra det ordna seg;)

jasså gjør det det??: bh : jaja det får bare være når jeg slipper å gjøre alt på nytt hver gang jeg stopper og starter igjen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på de fleste spillere er det ivertfall sånn....det er en funskjon man ofte kan skru av....dette er pga av lyset i displayet ikke skal blende om kvelden:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på de fleste spillere er det ivertfall sånn....det er en funskjon man ofte kan skru av....dette er pga av lyset i displayet ikke skal blende om kvelden:)

ahhh men har ikke noe å si;p bare den funker.. litt synd at den åpner seg(som når du skal ta ut CD-platen) når jeg slår av : bh : men det får bare være:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahhh men har ikke noe å si;p bare den funker.. litt synd at den åpner seg(som når du skal ta ut CD-platen) når jeg slår av : bh : men det får bare være:P

Den skal åpne seg så du husker å ta av panelet når du går ut av bilen.. Dette er en funksjon du kan slå av.

Sett nøkkelen i tenninga, slå av spillern og hold inne FUNK. Bla deg gjennom menyen til du finner WARNING. Sett den til OFF. Åsså har du noe som heter AUTO ROLL ett eller annet.. Skru den å av..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har samme problem som deg med min spiller og skal prøve løsningen i denne tråden, men sliter samtidig med at kjørekomputern nuller seg ut også.

Var det samme problem hos deg?

Beklager for kupping av tråd:)

Georg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte om på ledningene(gul/rød) fikset problemet med kjørekompjutern også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.