#1 Skrevet Januar 18, 2009 Passer aerovisker-armene til a4 b6 på b6'er som har vanlige visker-armer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2009 Ja, det gjør det nok. det passer iallafall på a6 4b prefacelift fra faceliften iallefall, går ut ifra at det samme gjelder b6'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2009 Nei, tar du viskere fra en bil med org.aero passer de ikke på standard-visker overføringa.. Du får derimot Aero ettermonteringssett til A4 B6 som er levert med vanlige viskere. koster under 1000lappen på møller inkl. viskerblad, muttere, dekkapper og viskerarmer;) Bestillte dette selv til min A4, men husker ikke delnummer i farta. Ligger under tilbehør i ETKA kan du si til de på delelagerat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2009 Du skal ha delenummer 8E1 998 401. Med rabatt kostet settet 815.- i 2008. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2009 Noen flere som kan garantere dette? Er org. viskerarmer som er aeroviskere på iallefall! Hva er det evnt. som gjør at dette ikke passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2009 Dersom du snakker om Audi A4 B6 (8E), produsert fra 2001 til 2005, kan du skifte til Aero viskerarmer dersom du ønsker dette. Audi utstyrte A4 B6 (8E) med Aero viskerarmer fra 2004 modellen (desember 2003 tror jeg). Jeg har en sen 2002 Audi A4 B6 (8E) og har selv oppgradert til Aero viskerarmer. Det var Plug and Play (PnP). Dersom du trenger ytterligere bekreftelse på dette, foreslår jeg at du tar kontakt med Møller, gir dem delenummer og får dem til å garantere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 19, 2009 Hva er det evnt. som gjør at dette ikke passer? Det er forsjellig dim på akslingene som armene festes på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 19, 2009 Jeg kjøpte ett kit med aero viskere + armer på vag parts for 1 ¨år siden og det funker fin fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 19, 2009 Kjøpte bare universal aeroviskere jeg... Funker jo det å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...