Anbefalte innlegg

Hei, setene i 90q min er rimelig skitne, det er stoffseter i svart, hva bør jeg bruke for og få de fine igjen? Noen erfaringer med biltemas skumrens?

Hva bør jeg bruke ellers på tepper?

Takker for svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lei deg en tekstilrens-støvsuger, tar så godt som ALT.

Er som en vanlig støvsuger, men bruker damp og rensemiddel for å få skitten ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, får vel få leid meg sånn en da, men hvor i Arendalsområdet leier de ut sånt noe da?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat av meg hadde tilfeldigvis en gammel damp-renser stående, type som bare sprøyter ut damp, man går bare over et område med denne og tørker av med en tørr klut, fikk ut mye drit ja:p

Er nok en del mer jobb med dette en en slik som støvsuger samtidig, men resultatet ser ganske bra ut, setene er jo svarte jo, ikke grå;)

 

Men dampmaskinen tok lakken som forrige eier har lakket over kromlistene i nakkestøttene med, skulle gjerne ha fått vekk all lakken og ikke bare flekker av den, prøvde og kjøre på med dampmaskina, men fikk bare av litt.... Noen gode tips til og fjerne denne lakken uten og skade setene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.