#1 Skrevet Januar 18, 2009 hei. nåken som veit kor dei selge låsemuttere til eksos 10 mm her i bergen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2009 Er no bare å bruke vanlige låsemuttere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2009 hei. nåken som veit kor dei selge låsemuttere til eksos 10 mm her i bergen? Jeg var på jakt etter dette ifjor og var innom en god del butikker.Sleit godt med å finne dette. Fikk tak i noen hos Svendsen Eksos i Åsane, han hadde bare noen liggende. Du kan bestille på Wurth, men koster jo en del. Du kan også høre med Astrup på Godvikflaten. Var verre å finne enn hva jeg trodde det kom til å bli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2009 tenker du å dei vanlige kobbermuttrane som er litt ovale som man bruker på eksosmanifoild som man får taki hos møller???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2009 har noen nye liggende vist du trenger:) pm vist interisert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2009 har fått tak i muttere hos fredrik på turbofun:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 20, 2009 Koster 24.50 kr for 4 stk hos Møller kjøpte mine før jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...