#1 Skrevet Januar 18, 2009 Jeg var ute å kjørte her om dagen med musikk på i bilen.. Plutselig når jeg stoppet, så merket jeg at det kom mye lyder fra motoren.. Lyden var ganske lik tikkelyden til slitte ventilløftere/lite olje.. Jeg tenkte det var dette, så jeg tok frem litt olje å helte på.. Jeg peilet oljen, for å sjekke om det var ok, og det var det.. Den lå midt på pinnen.. Jeg startet motoren igjen å tok en liten tur.. Samme lyden kommer hele tiden, men det jeg synes er litt rart er at den kommer mer og mer jo mer jeg tar inn gassen.. Men har jeg da fått rådebank/lagerbank/tenningsbank? Jeg klarer jo fint å kjøre med bilen og det er ikke noe problem, men lager bare den lyden.. Jeg må bare høre med dere andre om det er noen som vet hva det kan være eller har vært borti noe lignende.. Mvh Joakim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2009 Ta opp lyden og legg den ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2009 Kan tilføye at jeg kjører på valvoline 10-40 olje.. Vet ikke om dette har noe å si men jeg tenkte jeg bare skulle nevne det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2009 Jeg tenkte det var dette, så jeg tok frem litt olje å helte på.. Jeg peilet oljen, for å sjekke om det var ok, og det var det.. Den lå midt på pinnen.. Hva gjorde du først? var det nok olje på FØR du fylte på"litt" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2009 Det var litt lite olje i utgangspunktet (litt under min) så jeg helte på mer slik at oljenivået ble normalt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...