Noen PROFFE å anbefale?? (Bilpleie)

Anbefalte innlegg

Jeg søker etter noen som VIRKELIG har peiling på bilpolering og lakkbehandling!

 

Har hatt noen erfaringer med bilpleiefirma, men ikke mer en litt fornøyd...: klø :

 

Jeg søker etter noen som har PEILING på lakk og lakkbehandling, også behandling av lakkriper (som sansynlig innebærer sliping, kansje lakkering)

 

Noen som er, eller kjenner noen som virkelig kan dette, tar jeg imot tips og anbefalinger!

 

Helst fra trønderlag til oslo, men alle anbefalinger mottas med takk!

 

 

Jeg vil helst få dette uttrykket når jeg får tilbake bilen :: eek :...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du ikke det i Ålesund?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Kenneth Nilsen

 

Da blir uttrykket ditt når du ser bilen SÅNN: :tilber:

 

HappyCow.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har mulighet til å levere bilen til shine i Trondheim ville jeg valgt http://www.scandicshine.no

Ketil greier sikkert å gi deg hakeslepp.. : smil :

 

hvor i trondheim holder Shine til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen flinke i ålesund?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scandic Shine er i Levanger, ikke Trondheim. er vel underkant av en time kjøring nordover fra Trondheim.

men der Ketil har vel "hakeslepp-garanti". :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scandic Shine ligger ikke i Levanger lenger, han har flyttet til Verdal, en drøy time fra Trondheim.

Jeg var der i helga og tok en Passat sammen med Ketil.

Kan du kjøre til Verdal, er det absolutt verdt det, Ketil kan sine saker, og vel så det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilpleieren har godt rykte på seg i Ålesund ihvertfall. Har ikke hatt noen biler der inne, men de har svært godt rykte på seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Kenneth Nilsen

 

Da blir uttrykket ditt når du ser bilen SÅNN: :tilber:

 

HappyCow.jpg

 

Hehe, takk for det. : rock :

 

Jeg hører jo til Scandicshine, så du er på samme spor. Hadde jeg vært deg (trådstarter) hadde jeg lett dratt til Ketil i Verdal. Jeg har heller ikke lokale i skrivende øyeblikk, så da blir det ventetid eventuelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde lett valgt Ketil eller noen andre av de bedre her i klubben til å ta bilen min enn å levere den på et bilpleiesenter!

 

Det er her forskjellen på en detailer og en bilpleier kommer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en vesentlig STOR forskjell. Jeg har f.eks. aldri brukt mindre enn 17 timer på én bil. Og det var uten interiør.

 

Pure perfection.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en vesentlig STOR forskjell. Jeg har f.eks. aldri brukt mindre enn 17 timer på én bil. Og det var uten interiør.

 

Pure perfection.

 

Word! Går det ann å bruke mindre tid? Hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er en litt eldre herremann uti fremmerholen som driver med bil shine som skal være veldig dyktig har jeg hørt. Tror han driver det på hobby basis. Rett ved Onninen. På motsatt side av veien for Rico Bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for mange svar! Jeg spør fordi jeg er lei av å komme til forretninger og leverandører som sier de har peiling på det de skal selge/utføre, så viser det seg at jeg har ofte mer peiling enn de selv har ( og jeg er ingen ekspert på alt!).

 

Det er så dritkult å bli imponert, jeg driver med salg selv, å jeg liker den følelsen av å finne de som virkelig brenner for sitt arbeid! (eks: skulle kjøpe meg nye ski, og trålet alle forretningene. HERREGUD med inkompetente selgere!!!!,helt til jeg dro innom RONGVE, der hadde de peiling. Dit havnet mine tusenlapper:)

 

Og når det gjelder bil er jeg ikke mindre kresen!:):)

 

Et spm: Scandishine, driver dere med lakkering også? har noen striper jeg sansynlig må lakkere. Vurdere derfor å lakkere de delene som jeg tror bør lakkes, for å så få ny klarlakk på hele bilen...

 

Tips og råd tas i mot med takk!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott å høre at du bryr deg om bilen og stiller høye krav til de som skal jobbe på den. Det er faktisk slike kunder som er moro å ha, ikke de som ser den er blank og da er alt bra. Noen vil kun få den blank og fin, mens andre vil ha den 100% strøken. For en slik jobb du vil ha, må vi ha bilen i 2 dager! Hvis du ser på noen av linkene, får du et lite innblikk.

 

Er du i nærheten engang, så kunne du jo stikket innom og tatt en prat! Ang lakkering, så driver vi ikke på med det. Du bør uansett lakke opp de delene først, før vi eventuelt skal polere den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg på linken til denne mercersen....fyttikatta kor den såg ut!!! og steike kor fin den ble!

 

tror vi må få til en tur nordover....2 dager?? hva kan man finne på i 2 dager i Levanger da?

 

PS: Hvilke felger sår på den? De var fin,slike vil jeg og ha;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg på linken til denne mercersen....fyttikatta kor den såg ut!!! og steike kor fin den ble!

 

tror vi må få til en tur nordover....2 dager?? hva kan man finne på i 2 dager i Levanger da?

 

PS: Hvilke felger sår på den? De var fin,slike vil jeg og ha;)

 

Tar nok fort så lang tid, da er vi to stk også. Tja, den var vanskelig, hehe. Ta toget til trondheim? : smil :

 

Hmm, mener det var felger fra superstar! Ganske så rå ja :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bli lottomillionær i Verdal. :)

Er vel der Scandicshine holder til nå - i de nye lokalene sine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og hva er prisen...?hehe...du trodde kansje jeg ikke skulle spørre om den? :)

 

Og er det i verdal eller levanger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris også ja, søren. Neida, vil helst se bilen først. Vanskelig å gi pris, når man ikke vent hvor ille det er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her hadde jeg ikke tvilt en gang,har browset litt og sett resultatene til Ketil/Scandiscshine.

Kan ikke si annet enn = : rock ::tilber:: doggy :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris også ja, søren. Neida, vil helst se bilen først. Vanskelig å gi pris, når man ikke vent hvor ille det er.

 

 

Du sier 17 timer.....snakker vi om 4-5000 eller 10.000?

 

Sistnevente nærmer seg lakkering:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.