#1 Skrevet Januar 18, 2009 Fikk en revne i førerstolen min her om dagen. Var veldig tynnslitt , og en knapp på baklomma mi revnet den opp... Er det noe mulighet for å fikse det? eller må jeg bare se slaget tapt å skaffe meg nytt sete? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2009 Jeg brukte produkter fra disse med veldig gode resultater. Alt du trenger til å fikse opp, farge og vedlikeholde skinninteriør :-) http://www.leatherique.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2009 Greit nok det, men er blitt en fysisk revne. Et hull.. Tror jeg må bite i det sure eplet og handle nye seter etterhver... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2009 Greit nok det, men er blitt en fysisk revne. Et hull.. Tror jeg må bite i det sure eplet og handle nye seter etterhver... Det går fint å fikse mindre revner og hvis du limer en lappe bakom:-). Kommer selvsagt an på hvordan det ser ut, men det står mange tips om dette på nettsiden deres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...