#1 Skrevet Januar 19, 2009 Heisann. Er det noen i regionen som er flinke og bytte foringer, og vil hjelpe meg å bytte på RS2en ? Kan jo eventuelt avtale en liten sum, gave eller en tjeneste tilbake dersom det trengst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2009 Heisann.Er det noen i regionen som er flinke og bytte foringer, og vil hjelpe meg å bytte på RS2en ? Kan jo eventuelt avtale en liten sum, gave eller en tjeneste tilbake dersom det trengst.. Er det ALLE foringer eller er det bare noen få?? Dette er jo en jobb som gjerne tar et par dager alt etter hvor masse som skal skiftes og hvor mye man plages:) Jeg har ivertfall ikke tid til noe før etter funäsdalen. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2009 (endret) Tenkte å kjøpe et sett med powerflex foringer, det til ca 4 000kr. Det vil vell si alle det Hadde jo vært knall om du kunne hjulpet da.. Har ikke hast med foringene.. Kun den i traversen som må fiksest før EU, og den har jeg hjelp til. Men det er på verksted, så vil ikke/ kan ikke plage han med det siden det tar så lang tid. Trenger jo ikke ta alt på en gang da kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2009 Tenkte å kjøpe et sett med powerflex foringer, det til ca 4 000kr.Det vil vell si alle det Hadde jo vært knall om du kunne hjulpet da.. Har ikke hast med foringene.. Kun den i traversen som må fiksest før EU, og den har jeg hjelp til. Men det er på verksted, så vil ikke/ kan ikke plage han med det siden det tar så lang tid. Trenger jo ikke ta alt på en gang da kanskje.. Jeg kan fikse det visst jeg får Cup felgene dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2009 Du kan få cup felgene og bremsene.... ? Eeeeeeller du kan få de gamle foringene Ingen av de som er oppbrukt enda, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...