#26 Skrevet September 14, 2010 *sikle* For en NYDELIG blåfarge!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 14, 2010 Dæven for en strøken bil! ALT er jo riktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 14, 2010 Dæven for en strøken bil! ALT er jo riktig! PS: Ligger for salg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 14, 2010 PS: Ligger for salg:) Med gunstig finansiering? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 14, 2010 Med gunstig finansiering? hehe Jeg vet ikke hva slags rente du kan få i din bank jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 1, 2011 Noen som kjenner Harald på S-Sentrum? betaler godt for en evt dok på at karosseriene er like. er alt jeg mangler ifølge skriv jeg har fått ifra BT Fikk du dokumentert at at karosseriene er like da? Fortell hvordan ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 30, 2011 ............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 18, 2011 Noen som har noe mere info om dette? Skal til med tilsvarende prosjekt selv nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 8, 2014 Fikk du dokumentert styrke på noe vis eller overså de bokstavkoden tilslutt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 9, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 14.9.2010 den 18.05, Gjest Christian Bigton skrev: Jeg vet ikke hva slags rente du kan få i din bank jeg Hvordan fikk du til godkjenningen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 10, 2020 Vet om flere som sliter med godkjenning pga akselvekter, iom at de ikke tillater at bilens originale akselvekter økes. Så bygge om 1.8t til 2.7TT er vanskelig, men hvis man går utifra en med V6 motor er det lettere. Vet også at folk har fått registrert bilen som 2 eller 4 seter for å spare vekt på den måten. Så iom at dette er største problemet så må det bety at problemet med om karrosseri på A4 og S4 er like er ikke så viktig lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 10, 2020 Problemet med karosseri er ikke noe stort tema lenger ettersom man kan dokumentere at torpedovegg og rammevanger er like med en delefilm. Kun forskjell på facelift Vs preface og at s4 har sveiset tårnstag som må ettermonteres. Akselvekt er ett stort problem, men ikke umulig og det er flere godkjente biler i norge👍🏻 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...