Anbefalte innlegg

La oss si 1 av 3 har bil i Oslo.

191.129 har bil endte vel med nesten 3000 som kjørte av veien når alt kom til alt..

Dvs 1 av 64 stk kjørte av veien...

Hadde det samme sjedd på Hareid så ville 78 stk ha kjørt av veien på en kveld:P og da regna jeg med at ca 80% av alle der har lappen..

Eller at ca 400 kjørte av veien i Ålesund samme kveld. Blir omtrent det samme:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når skal folk på sør og øst landet innse at vi bor i Norge, og ja det kommer snø hver vinter. Hvis dere ikke liker det flytt til et annet land eller slutt å klag....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når skal folk på sør og øst landet innse at vi bor i Norge, og ja det kommer snø hver vinter. Hvis dere ikke liker det flytt til et annet land eller slutt å klag....

Høh?

Hvor ser du syting fra oss "folk på sør og øst landet "? At media gjør dette til en storsak er en ting, men er det noen her inne som klager over forholdene?

Det er vel heller nordlendingene som er opptatt av å klage på oss "søringer"...: klø :

Svarene fra oss (som tydeligvis ikke kan kjøre) er vel heller forsøk på å svare på hetsen fra de fantastiske sjåførene i resten av landet.:)

Kanskje på tide at noen og enhver her inne stiger av sin høye hest?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høh?

Hvor ser du syting fra oss "folk på sør og øst landet "? At media gjør dette til en storsak er en ting, men er det noen her inne som klager over forholdene?

Det er vel heller nordlendingene som er opptatt av å klage på oss "søringer"...: klø :

Svarene fra oss (som tydeligvis ikke kan kjøre) er vel heller forsøk på å svare på hetsen fra de fantastiske sjåførene i resten av landet.:)

Kanskje på tide at noen og enhver her inne stiger av sin høye hest?

Den dagen jeg og 4-5 kamerater samt 50 andre fra bygda kjører ut samme kveld skal jeg gjøre det, for da synker jeg ned på Oslo nivå.

Men helt seriøst har kjørt av veien flere ganger jeg, og blitt påkjørt flere ganger så er ikke feilfri.. men alle jeg kjenner gjør det ikke på samme kveld.. Liksom det som er cluet her, kom snø og alle som kjørte havna i grøfta..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk nå på at Oslo er nordnorges største by fylt opp med "e de nokka ledig formannsjobba?" folk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja noen må jo komme ned og ta ansvar og "lære" folk og arbeide..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, dette er vel èn av 3 tråder med mer eller mindre samme tema nå :)

Folk i nordnorge er best av alle på å syte og gnææge om været. Sier det samme til dem som Jim..

Om du hater snø, bor du på feil plass! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den dagen jeg og 4-5 kamerater samt 50 andre fra bygda kjører ut samme kveld skal jeg gjøre det, for da synker jeg ned på Oslo nivå.

Men helt seriøst har kjørt av veien flere ganger jeg, og blitt påkjørt flere ganger så er ikke feilfri.. men alle jeg kjenner gjør det ikke på samme kveld.. Liksom det som er cluet her, kom snø og alle som kjørte havna i grøfta..

Artig sammenligning men da kan jeg ta en annen like "bra" en.

Ang "bygda vs byen" og kjøreferdigheter

Blandt min omgangskrets da jeg var 18-25 så er det ett få tall som har kjørt av veien skikkelig med bil og eller blitt drept i bilulykker mens blandt noen jeg kjenner godt som bor i ett lite tettsted i Møre&Romsdal så er det opptill flere som har totalvraket bil og/eller kjørt seg ihjel

Blir like dumt å si at de fra det tettstedet er dårligere sjåfører enn fra der jeg er fra ;)

Det er mange dårlige sjåfører på østlandet men det er det jaggu meg andre steder i landet også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overskriften var vel noe sånn som: "300 utførkjøringer på 90min i Oslo"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags tilfredsstillelse får folk av å rakke ned på andre? Det gjør da ingen i nord-norge noe bedre til å kjøre bil fodi noen i Oslo ikke behersker kunsten?

Ser på det som en utfordring jeg. Dere har ekstremværet i nord, jeg har tante turid i gammel volvo, med grå stær på det ene øyet og trebein istedet for høyrearmen som kommer i feil kjørebane på E6.:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en morsom sak her om dagen.

Hovedveien ved leiligheten min er 500m rett fram ned en slakk bakke på ca 3 graders helling.

En kveld for noen dager siden var det en hummer h2 som hadde kjørt av denne veien og lå på siden nede på fortauet på andre siden av veien.

Og jeg som trodde hummer var terrengbil :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hummer (Humvee?) er terrengbil, H2 er bare grusomt stygt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg finner ikke igjen golfen min!! den står under der... fant den etter å ha fjernet 50cm med snø fra taket(for å unngå skader: eek :

25012009196.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, Jan, det er drøyt.

Får vel bare vente på våren...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hummer (Humvee?) er terrengbil, H2 er bare grusomt stygt.

Hummer H2 = Kantete Chevrolet tahoe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, Jan, det er drøyt.

Får vel bare vente på våren...?

hehe.. å spa den ut er i allefall utelukket...

Glad jeg har en snill nabo som tar seg av all snøen her...(også klipper han gresset om sommeren : rock :) tror han er evig glad i å tasse rundt med snøfreser og gressklipper: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

345 horsepower, 5.7-liter HEMI V-8 engine powered Barbeque

4397_9080532302.jpg

Får vel bestille en sånn: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

345 horsepower, 5.7-liter HEMI V-8 engine powered Barbeque

4397_9080532302.jpg

Får vel bestille en sånn: eek :

Ja da kan du selge Golfen i deler, ferdig demontert ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.