Anbefalte innlegg

Jeg har en 93 S4 som taklyset ikke virker ved åpning av dører. De virker ved å sette på bryteren, men ikke på dørbryterne. Er det noen som vet hvilke strømsignaler som skal være til dørbryterne?

Klarer ikke å få lys med å påvirke ledningene til bryterne heller! Bilen har ettermontert alarm.

Kan noen hjelpe, evn måle?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det lite hjelp å få gitt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det lite hjelp å få gitt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du tatt opp bryterne som sitter i dørene? Bryter'n på caddyn min satt der, men var knekt i bakkant.. Eller sjekk sikringer, og releer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du tatt opp bryterne som sitter i dørene? Bryter'n på caddyn min satt der, men var knekt i bakkant.. Eller sjekk sikringer, og releer :)

"Klarer ikke å få lys med å påvirke ledningene til bryterne heller!"

Har tatt opp alle bryterne ,men det var ikke til å bli klok på strømsignalene der.

Spør derfor her for å få et hint om hvordan dette skal være!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skudd i blinde her. men sjekk ledningen som går mellom døra og resten av karoseriet. her kan det fort ryke en eller flere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette lyset styres av 'comfortreléet', som gjør at bilen skrur av lyset etter en stund hvis du skulle glemme en dør på gløtt. Aner ikke hvor det er, men kan hende det er samme som styrer soltak og el-vinduer? Bare en tanke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette lyset styres av 'comfortreléet', som gjør at bilen skrur av lyset etter en stund hvis du skulle glemme en dør på gløtt. Aner ikke hvor det er, men kan hende det er samme som styrer soltak og el-vinduer? Bare en tanke..

Det rare her er at lyset virker på takbryteren og ved åpning/låsing på sentrallås, men ikke på dørbrytere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da anser den sannsynligvis at en dør 'alltid' er oppe, dvs. den registrerer ingen endring. Sjekk med måleinstrument om alle bryterne faktisk er jordet/åpne når de skal, og at signalene når umodifisert frem til comfortenheten. Lyset overstyres gjerne av en ettermontert alarm!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet sentrallås pumpen idag og alle mine taklysproblemer er løst!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.