#1 Skrevet Januar 19, 2009 Dørhåndtak til Corrado 91 Ytre på høyre side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2011 kan hende broderen har et håndtak liggende. trenger du med låsesylinder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2012 skal se om jeg får reparert et så skal du kjøpe det orginale finner ut av det om en eller to uker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2012 Kjempe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2012 1-2-3 hopp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 25, 2012 er ikke disse like som på passat fra samme årsperiode? da får du iallefall utvida horisonten litt ifølge etka så har de samme delnr men det er en del variasjoner på disse, om du har el vinduer og sentrallås osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2012 jeg har prøvd og de jeg kjøpte passa ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2012 hmm. etka sier de skal gjøre det iallefall på delnr men, igjen. det var vel 4 typer håndtak jeg sjekka da 91 corrado mot 91 passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 25, 2012 Har prøvd eit fra passat som ikkje var likt. Trur eg må ta av den gamle å lesa av eit dele. nr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2012 hentet dette fra vagcat.com: Passat 357837207A Corrado 535837206D Golf 191837206A Alle er 1991 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 26, 2012 jeg sier ikke at det er hundre prosent sikkert det passer. dog, det jeg finner av delnr er relativt likt, eneste er bilkode (corrado mot passat) - 535 og 353 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 26, 2012 jeg hadde samme problem på min tidligere corrado. Jeg tok kontakt med Møller, og de fortalte at dørhåndtakene til corrado har gått ut av produksjon. Og at de fleste dørhåndtakene som lå igjen på lageret i tyskland ble kjøpt opp av en tysk vw klubb. Det var visst heller ingen andre dørhåndtak fra andre vw modeller som var like som på corrado, så det endte med at jeg fant et par brukte fra blocket.se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 26, 2012 tror golf sin passer, se på dele nr Corrado 535 837206D Golf 191 837206A verdt et forsøk, hvis du får tak i. Mere trua på golf passer corrado 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 26, 2012 Viss det passer fra corrado 92 så har jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 4, 2012 (endret) Viss det passer fra corrado 92 så har jeg. pm sendt Lagt til etter 6 dager 19 timer: Dele nr. på håndtaket mitt er 535 837 206 A Skal sjå om eg får lagt ut eit par bilder seinare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 20, 2012 Då har eg fått tak i håndtak 3 år 2 mnd tok det fra eg la ut annonsen: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 20, 2012 Då har eg fått tak i håndtak 3 år 2 mnd tok det fra eg la ut annonsen: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...