#1 Skrevet Januar 19, 2009 (endret) Hei.. Har søkt litt rundt på forumet, men ikke funnet noen tråder om dette. Hva trengs?? Passer kassa rett på motoren/festene?? Vet det er en annen utveksling på den så jeg trenger diff også, men trenger jeg mellomakslingen fra s4? Planen er s4 kasse og rs2 diff Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2009 Ingen?? Hvilken clutch og svinghjul kan jeg bruke f.eks?? Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2009 Jeg bruker rs4 kasse å rs2 diff så det går nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2009 Jeg bruker rs4 kasse å rs2 diff så det går nok du mener det er bolton?? Hva slags mellomaksling har du da? Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2009 (endret) du mener det er bolton?? Hva slags mellomaksling har du da? Mvh Kim rs4 mellomaksling.. ja er bolt on på min motor, men litt usikker på om det er brukt svinghjul fra rs4 på den. Synes jeg husker det var det som ble sakt men skal sjekke opp.. glømte en ting, der er egen laga girkasse feste på venstre siden. usikker på om man kan bruk et orignalt et fra s4 evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2009 rs4 mellomaksling.. ja er bolt on på min motor, men litt usikker på om det er brukt svinghjul fra rs4 på den. Synes jeg husker det var det som ble sakt men skal sjekke opp.. glømte en ting, der er egen laga girkasse feste på venstre siden. usikker på om man kan bruk et orignalt et fra s4 evt. Så S4 kasse med rs4 drivaksling og rs2 bakdiff går?? Hva må jeg bytte for å få til og bruke s4 drivakslinger forran?? Må jo finnes noen som vet dette her:) Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2009 Så S4 kasse med rs4 drivaksling og rs2 bakdiff går??Hva må jeg bytte for å få til og bruke s4 drivakslinger forran?? Må jo finnes noen som vet dette her:) Mvh Kim må skifte hele hjulopphenget å alt faen.. jeg bruker komplett understell fra rs4.. så du må ha fra den eller s4 for at det skal gå sikkert andre alternativ med men er nok enklest å bruke alt fra s4 f.eks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2009 må skifte hele hjulopphenget å alt faen.. jeg bruker komplett understell fra rs4.. så du må ha fra den eller s4 for at det skal gå sikkert andre alternativ med men er nok enklest å bruke alt fra s4 f.eks hørt rykter i at det går og bytte "spindler" fra s4 til a4 for å kunne bruke drivakslingene mine.. vet ikke helt om det stemmer men det må isåfall sjekkes opp. Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 22, 2009 hørt rykter i at det går og bytte "spindler" fra s4 til a4 for å kunne bruke drivakslingene mine.. vet ikke helt om det stemmer men det må isåfall sjekkes opp. Mvh Kim ja som jeg sa over, du må bytte alt ink drivakslinger, spindler,nav+++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...