hvor får jeg tak i billig 20" gummi?

Anbefalte innlegg

Hei sann!

Trenger 4 eller 2 nye dekk! i dimensjonen 225/30 20 noen som vet om noen som har dette? å hvor det er billig? :)

Sebastian!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster vel rundt 14-1500,- inkl frakt for Nankang i den dimmen på dekkonline.com nå. Gått opp en del prisen på dekk i det siste har jeg merka : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster vel rundt 14-1500,- inkl frakt for Nankang i den dimmen på dekkonline.com nå. Gått opp en del prisen på dekk i det siste har jeg merka : mad :

oki :) får vel ta kontakt med dekkonline da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigere med toyo hos styling-tech.no da... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sann!

Trenger 4 eller 2 nye dekk! i dimensjonen 225/30 20 noen som vet om noen som har dette? å hvor det er billig? :)

Sebastian!

Hey :)

Du kan få 4 stk 225/30-20 Pirelli Zero Nero av meg for 1998,- pr.dekk

Evt trenger du bare 2 stk, har jeg 2 stk 225/30-20 General liggende du får for 1500,- stk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey :)

Du kan få 4 stk 225/30-20 Pirelli Zero Nero av meg for 1998,- pr.dekk

Evt trenger du bare 2 stk, har jeg 2 stk 225/30-20 General liggende du får for 1500,- stk

Det høres kjempe bra ut Christer! :D jeg tar kontakt med deg i morgen eller noe jeg :) kan jeg evnt komme med felgene mine opp til deg så du får lagt dem på? stoler ikke helt på Dekkman for felgene mine er helt nylakka så da tør jeg ikke la dem ødelegge lakken... har jeg hørt mye bra om deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres kjempe bra ut Christer! :D jeg tar kontakt med deg i morgen eller noe jeg :) kan jeg evnt komme med felgene mine opp til deg så du får lagt dem på? stoler ikke helt på Dekkman for felgene mine er helt nylakka så da tør jeg ikke la dem ødelegge lakken... har jeg hørt mye bra om deg :)

Oki :)

Bare å ringe meg, så kan vi avtale :)

Jeg er opptatt i kveld (men tlf er på..), men jeg får Ollis til å hjelpe deg :)

Lakkerte felger er alltid en risiko (spes hvis det ikke er pulverlakk), Samt lave 20" er ganske stive ;) Men vi har det beste utstyret som er og skjelden det skjer noe galt der ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.