#1 Skrevet Januar 19, 2009 Jeg har en audi 100 C4 der det ikke kommer noe luft på ruten foran. Vifta går og alt men kommer ikke frem. Noen tips i hvordan jeg kan gå fram for å sjekke dette ? Bilen har klimaanlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2009 Er vel bare spjeldet som henger eller er ødelagt. Men hvordan man sjekker dette veit jeg ikke dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2009 (endret) Det er visst en vanlig feil at spjeld motoren streiker. Sjekk denne linken http://www.nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1652/a1652.php&var= Kan også være en kondensator inni selve enheten. Har sett en bruksanvisning på det også, men fant ikke igjen link til den nå med det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2009 Hadde samme på min og, måtte bytte spjeldmotor. Heldigvis var det en lokal luring som hadde en liggende.. knakk det ene plastdrevet når jeg skulle overhale min. Egentlig en ganske rask og grei jobb, litt knot å få den ut/inn, sikkert verre hvis du har litt kraftige armer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2009 ok, dette går under fiks i våren eller da det ikke er 15cm med snø ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2009 leste i tråden du linket til at hann hentet ut feilkoder gjennom klima. noen som vet hvordan man gjør dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2009 http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml Står beskrevet der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2009 tusen takk. menn forstodi grunn lite av det med og finne feil koder . menn skall teste det med digital speed etter på. Menn blir vell til at jeg må bytte lys der tempraturen i klima står. mørkt. takk takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 21, 2009 Hehe, skjønte ikke all verden selv mtp feilkoder, men speedo, den funka gull sammelignet med gps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 21, 2009 ja, prøvde og få på speedo på vei til jobb i dag. fikk fremm farenhait menn fikk ikkje tilbake til celcius. så må endre det når jeg er ferdig i dag. punga jo på veien også. dritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 21, 2009 tusen takk. menn forstodi grunn lite av det med og finne feil koder . menn skall teste det med digital speed etter på. Menn blir vell til at jeg må bytte lys der tempraturen i klima står. mørkt. takk takk. Har du prøvd å tappe litt hardt på den med finger'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 21, 2009 ja, dunka litt. funka ikkje. menn drog till med knytt neven over spedo der hjalp det ;)hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...