erfaringer på 20tom, caddy

Anbefalte innlegg

hei. vurderer og kjøpe 8.5x20 og 9.5x20 et35, på CADDY 2006mod. er det noen som har erfaringer angående dekkvalg, sporing etc

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist eg ikkje tar mykje feil bør du gå for 40-45 i innpress, for det går vell ikkje m 35 innpress på touran og dei er jo heilt like framme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor du er fra. Men Dekkman på Rud/Sandvika hadde/har 20" på sin Caddy. Hør med dem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker. bor på åndalsnes, så jeg får ringe han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det går med 9x20 et52

Er det samme bilen som de første Touran

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det går med 9x20 et52

Er det samme bilen som de første Touran

 

Vet ikke på Touran, men på Golf 5 går 9x20 ET46 akkurat klar av fjærbenet innover foran, så da tror jeg 9x20 ET52 stikker for langt inn. Spacer løser det, men det er ikke mye å gå på utover heller. En spacer så det akkurat går kombinert med smale dekk (215 eller 225/30) tror jeg er eneste løsning uten å få subbing med lav bil i hvertfall. Med høy bil blir en slik hjulkombinasjon trolig kun seende rart ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brock har komet med så mye nye felger at jeg lurer på om jeg skulle brukt det siden jeg selger Brock

 

Da er felgen 9x20 et52, kan jo evt smale den av på insiden.

 

Er det noen som har bilder av 20" på første generasjon Touran

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.