#1 Skrevet Januar 20, 2009 Ja, da lurte jeg på om det er noen som vet om noen, eller kan lakkere min Passat "helt ned" + lister? Har prøvt å sende PM til Kjell Tore Rødland, men innboksen hans er tydeligvis full...så hvis du leser dette, Kjell Tore: vinke : Anyway...noen andre tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2009 Se pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2009 Kan du ikke svare her? Sikkert flerne som er intressert i dette, meg inkludert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2009 (endret) jeg og driver å tenker på dette, men usikker på hvor mye arbeid det blir:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2009 Er nok Kjell Tore som er mannen her. Holder til på Hinna....fikk snakket med ham idag, skal vise bilen imorgen. Kan gi en update på hva noe slikt ligger på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2009 ja om du hadde gjort d, hadde det værtt topp=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 20, 2009 Ja gjør det.. Vurdere au lakkera golfen heilt ner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 20, 2009 Will do:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 21, 2009 Da har jeg vert å fått sjekket bilen. Ca. 3500,- blir det for lister og lakk helt ned rundt om på en slik bil hvertfall. Han tok lett andre jobber også, PM meg for videreformidling av tlf. nummer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 21, 2009 Har lekt med tanken jeg også, men er litt bekymret for de (litt for) myke listene nede på sidene. Redd det vil sprekke fort opp. Og vil vel kansje se litt dumt ut med sorte lister på sidene og ned-lakkerte fangere? Skulle fått tak i folie i tilnærmet lik farge som bilen da. Men var ikke det jeg ville si. Jeg skal jo ha passaten inn til "bil og maskin" i begynnelsen av februar. Blir litt lakkering da (bakluke, forsikrings-sak). Tenkte å få lakkert fangeren bak i samme slengen, dvs lakkere opp igjen det som allerede er lakkert. Ringte ut å snakket med dem for pris på dette. Vel, det viser seg at det er en del dyrere å lakkere på merkeverksted enn på et vanlig lakkeringsverksted gitt. Jeg fikk "god" pris --> litt over 4200,- ekstra ble det (hadde blitt dyrere om det ikke var forsikrings-sak). Så dette ble fort droppet ja. PS; Dette er OVERHODET ikke ment som kritikk til bil og maskin!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 22, 2009 Ja, har hatt det i baktankene jeg også, men når det er så mange biler som går rundt med lakkede lister etterhvert, samt lakkereren sa det ikke var noe problem...så da satser jeg på at det går fint:) Tviler ikke på at det er dyrere på merkeverksted å fikse slik....4200,- kun for bakfangeren altså? Nå skal det sies at den prisen jeg fikk ikke er helt "hvit"....if you catch my drift... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 22, 2009 Dem har jo i "mykner" når dem lakkerer plast... Da sprekker ikke lakken så lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 22, 2009 Se på bildene av x-s2 en min, lakkerte den selv helt ned, inkludert den plast listen neders, sprakk ikke etterpå, det året jeg hadde den. Renset alt med silikonfjerner grundig, hadde på plast grunning på plasten og sprayet med sprayboks etter maskering, resultatet ble bra, bare titte på bildene det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 22, 2009 Ja, har hatt det i baktankene jeg også, men når det er så mange biler som går rundt med lakkede lister etterhvert, samt lakkereren sa det ikke var noe problem...så da satser jeg på at det går fint:) Tviler ikke på at det er dyrere på merkeverksted å fikse slik....4200,- kun for bakfangeren altså? Nå skal det sies at den prisen jeg fikk ikke er helt "hvit"....if you catch my drift... Ja, jøss, DEN forstod jeg. Ja, dem ville ha 42-og-noe,- for den gitt. Da slapp jeg egentlig billig unna, siden "startpris lakkering" gikk på forsikringen. Spørst om jeg ikke må gå for "fargebytte" (fra blått til sort) på fangeren da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...