#1 Skrevet Januar 20, 2009 En stund sisden sist jeg har vært innventar i Trondheim lokallag men nå ser det ut som jeg går en "sølv"lysende tid i møte. Men før den tid må jeg få flyttet mitt nye vidunder 1100 km sør-over til Trondheims traktene. Men det er bare en hake : bilen står bom stille . Og jeg trenger back-up. Back up vil si: Jeg trenger å få lånt/leid med meg VagCom (dvs kabel + programvare , pc har jeg selv hvis jeg ikke får lånt den også) til indre Troms. Må ha sånn kabel av gammel type -> dvs må passe til en 95 Audi A6. Ny startmotor har jeg med meg men hvis det skulle være noe mer som er i veien for å starte kunne det har vært greit å kunne lese av feilkodene selv og få tak i det som trengs. For avstandene i nord er litt lengre enn sør og nærmeste VAG verksted ligger mer enn 1000 steinkast unna. Tar sikte på å reise nord-over til helgen(lørdag) og det hadde vært fint om noen vil hjelpe til før den tid. Vederlag for utlån vil bli gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2009 har muligens et holdholdt apperat og vagcom på pc'e, usb dog, men det går vel bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2009 Det spiller ingen rolle om det er hånd-holt eller om jeg må bruke bærbar PC, Bare det er de to gamle pluggene (har lest om nye-CAN bus kom rundt 2000) som passer til 95'mod biler. Det er bare at jeg selv ikke rekker å få kjøpt selv før jeg reiser nord over. Derfor vile VAG.com være til god hjelp hvis det viser seg å være noe mer enn bare starteren som må byttes får å få sølvpilen sørover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2009 Har en overgang du kan få låne men ikke selve kabelen desverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2009 Har en overgang du kan få låne men ikke selve kabelen desverre.. Flott da er iallefall overgangen til gammel type i boks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2009 har alle 3 delene liggende her. Men har ikke bærbarpc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2009 har alle 3 delene liggende her.Men har ikke bærbarpc. PC har jeg selv. send meg tlf på pm så kan vi avtale nærmere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 3, 2009 Retter en stor takk til Robert for lån! heldigvis var det bare stateren som var problemmet. Så nå sviver 5`n som bare det :) Så da blir det et besøk på et lokallagstreff etterhvert når jeg får kommet meg sør-over igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...