Hjelp til å bli aktiv medlem igjen ->les VagCom hjelp

Anbefalte innlegg

En stund sisden sist jeg har vært innventar i Trondheim lokallag men nå ser det ut som jeg går en "sølv"lysende tid i møte.

Men før den tid må jeg få flyttet mitt nye vidunder 1100 km sør-over til Trondheims traktene. Men det er bare en hake : bilen står bom stille : rolleyes. Og jeg trenger back-up. : hjelp :

 

Back up vil si: Jeg trenger å få lånt/leid med meg VagCom (dvs kabel + programvare , pc har jeg selv hvis jeg ikke får lånt den også) til indre Troms. Må ha sånn kabel av gammel type -> dvs må passe til en 95 Audi A6.

 

Ny startmotor har jeg med meg men hvis det skulle være noe mer som er i veien for å starte kunne det har vært greit å kunne lese av feilkodene selv og få tak i det som trengs. For avstandene i nord er litt lengre enn sør :stikke: og nærmeste VAG verksted ligger mer enn 1000 : brick : steinkast unna.

 

Tar sikte på å reise nord-over til helgen(lørdag) og det hadde vært fint om noen vil hjelpe til før den tid. Vederlag for utlån vil bli gitt :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har muligens et holdholdt apperat og vagcom på pc'e, usb dog, men det går vel bra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle om det er hånd-holt eller om jeg må bruke bærbar PC, Bare det er de to gamle pluggene (har lest om nye-CAN bus kom rundt 2000) som passer til 95'mod biler.

 

Det er bare at jeg selv ikke rekker å få kjøpt selv før jeg reiser nord over. Derfor vile VAG.com være til god hjelp hvis det viser seg å være noe mer enn bare starteren som må byttes får å få sølvpilen sørover :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en overgang du kan få låne men ikke selve kabelen desverre.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en overgang du kan få låne men ikke selve kabelen desverre.. :o

 

Flott da er iallefall overgangen til gammel type i boks :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har alle 3 delene liggende her.

Men har ikke bærbarpc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har alle 3 delene liggende her.

Men har ikke bærbarpc.

 

:jegtarn: PC har jeg selv.

send meg tlf på pm så kan vi avtale nærmere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Retter en stor takk til Robert for lån! heldigvis var det bare stateren som var problemmet. Så nå sviver 5`n som bare det :) :) Så da blir det et besøk på et lokallagstreff etterhvert når jeg får kommet meg sør-over igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.