Vannlekkasje - Audi A4 1998 mod

Anbefalte innlegg

Hei :) Er borti en kamerat sin Audi A4 sedan 1998 mod som har vannlekkasje. Det er vann framme og bak på venste side av coupe'en. Har sjekket dreneringer i vannkassen foran og dreneringer i begge dører på venstre siden, men alt ok virker det som. Har noen erfaringer eller ideer om hvor vannet kommer seg inn?

Takker for alle svar :)

Mvh

Jarle : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet på min forrige A4 (95mod).

Det viste seg at det var løsnet litt tetningmasse i en karosseriskjøt like under frontruta, helt ute i hjørnet. Letteste måten å sjekke dette på, er å ta bort sparkeplata inne i bilen og helle vann i vannkassen. På min bil var lekkasjen såpass stor at det rant inn i strie strømmer, det var ikke vanskelig å se i det hele tatt.

Det var litt trangt å komme til med fugepistol, så jeg valgte å ta av panseret for å tette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Får sjekke dette jeg også da :) Takker for svar! :)

Noen andre som har noen lure forslag så et det bare å fyre på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvor dreneringa til ac på denne er, men kan være greit å sjekke at denne ikke er tett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.