#1 Skrevet Januar 20, 2009 Hei Er borti en kamerat sin Audi A4 sedan 1998 mod som har vannlekkasje. Det er vann framme og bak på venste side av coupe'en. Har sjekket dreneringer i vannkassen foran og dreneringer i begge dører på venstre siden, men alt ok virker det som. Har noen erfaringer eller ideer om hvor vannet kommer seg inn? Takker for alle svar Mvh Jarle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2009 Hadde samme problemet på min forrige A4 (95mod). Det viste seg at det var løsnet litt tetningmasse i en karosseriskjøt like under frontruta, helt ute i hjørnet. Letteste måten å sjekke dette på, er å ta bort sparkeplata inne i bilen og helle vann i vannkassen. På min bil var lekkasjen såpass stor at det rant inn i strie strømmer, det var ikke vanskelig å se i det hele tatt. Det var litt trangt å komme til med fugepistol, så jeg valgte å ta av panseret for å tette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2009 Okei. Får sjekke dette jeg også da Takker for svar! Noen andre som har noen lure forslag så et det bare å fyre på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2009 Vet ikke hvor dreneringa til ac på denne er, men kan være greit å sjekke at denne ikke er tett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...