#1 Skrevet November 19, 2004 Vurderer å bytte fra manuelle til el-speil på 80'n. Noen som vet hvordan dette gjøres, evnt. hva jeg behøver? Er det f.eks. nok med bare bryteren og innmaten i speilene, slik at jeg kan bruke opp igjen de samme speilhusene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2004 Jeg tror ikke huset er likt pga fester for motor og så videre. Når det gjelder ledninger så er det bare tre tilkoblinger i sikringsboksen: Tenning, jord og varmetråd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2004 Spør nokon som har tilgang til delekatalog så kan dei sjekke ut om det er samme speilhusa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2004 Jeg har sjekket det allerede, men løse speilhus er ikke å få kjøpt, enten bare glasset eller komplett speil. Da vites det ikke om speilhuset er det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...