#1 Skrevet November 19, 2004 ble så usikker nå...! skal ha 5-bolts... hva passer 90n min??? Takksam for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2004 S2 coupe skal visst passe rett over både foran og bak. Men jeg tror det ikke får jeg får se det:D Tots (han i Sveits) har S2 nav på lager! Er visst veldig populært hos 90 eiere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2004 Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen S2 coupe skal visst passe rett over både foran og bak. Men jeg tror det ikke får jeg får se det:D Tots (han i Sveits) har S2 nav på lager! Er visst veldig populært hos 90 eiere. Vet du noe om pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2004 Om det bare er 5 bolt du er ute etter. Da bytter du bare nav, er vel 82mm lager på din og mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2004 Opprinnelig postet av Inge Seljelid Vet du noe om pris? Husker desverre ikke.. Sletta mailen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...