#1 Skrevet Januar 20, 2009 Hører noen rykter om at de har hatt vannskade i kjelleren på soundgarden i Ålesund. Noen som vet noe mer om dette, evnt hva de har (noen side med liste?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2009 Hører noen rykter om at de har hatt vannskade i kjelleren på soundgarden i Ålesund. Noen som vet noe mer om dette, evnt hva de har (noen side med liste?) Jeg er også interessert i dette, er på utkikk etter Sonos systemet og/eller et par greie bokhyllehøyttalere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2009 Dette er jeg også interessert i:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2009 Vet ikke om noe vannskade der, dessuten tror jeg ikke de har kjeller. Hifi klubben hadde derimot vannskadesalg fra sin kjeller for en stund siden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2009 Aha.. var det hifi klubben ja! Trodde det var gamle hifi-center nå kallt soundgarden som hadde det jeg. Er isåfall dette noe som er avsluttet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2009 Ser ut som om du ikke er helt bortreist Ola link til hi-fi klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...