Passer motorfeste til S4 på A4 1,8t (b6)? (Vanskelig å skifte?)

Anbefalte innlegg

Som topic sier:

Passer motorfestene på S4 (b6) på A4 1,8t (b6)?

Det er kanskje et dumt spørsmål, men jeg kan så og si ingenting om slikt. : flau :

Og hvor vanskelig er det å bytte på disse bilene?

Kom gjerne med priser på delene hvis du vet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du kunne oppgitt årsmodell på S4'en så kan eg sjekke d for deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du kunne oppgitt årsmodell på S4'en så kan eg sjekke d for deg :)

S4 b6 kom i 2004 . Har et reg.nr også om du trenger, men kan isåfall ta det på pm. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det. 034 selger fester som går overens på alle disse, så da er de nok like. Disse festene anbefales forøvrig over de originale, mye fastere og bedre, samtidig som de ikke støyer mer (i street density)

http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=25_66_74&products_id=772

Takk for tipset! :)

Hvis S4-festene passer og prisen er grei, så tror jeg heller jeg går for de. : klø :

Får se det ann... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter og ser på delene på ETKA og d ser ut som om du har samme festene ja, d eneste e at på S4 står d i merknaden at motorfeste er elektrisk, vet ikke ka som menes med d men d e ingen ledninger som er tilkoblet motorfestet på tegningen, så d går nok bra. kanskje de går på batteri. hehehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter og ser på delene på ETKA og d ser ut som om du har samme festene ja, d eneste e at på S4 står d i merknaden at motorfeste er elektrisk, vet ikke ka som menes med d men d e ingen ledninger som er tilkoblet motorfestet på tegningen, så d går nok bra. kanskje de går på batteri. hehehe :)

Takk for svar! :tilber:

Har du delenummer også? Kanskje på både A4 og S4? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenummeret på A4 Høyre motorfeste: 8e0 199 382 J Venstre motorfeste: 8e0 199 379 B.

På S4: 8e0 199 379 AF Det andre motorfeste er samme delenummer bare at bokstavene på slutten av delenummeret er byttet ut med: AG. Det KAN være d e feilt nummer, kan ikke garantere d 100% (veffal 95% sikkert) så du kan jo dobbelt sjekke dette med møller. hvis eg hadde fått oppgitt Chassinr på begge bilene så kunne eg ha skrevet 100% NØYAKTIG delenummer til AKKURAT de 2 bilene. Håper dette hjalp litt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk!

Chassis nummer på begge bilene sendt på PM. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått svar på PM til de som lurer. Festene fra S4 2004 modell passer altså ikke over.

OK. Har sjekket ut delene no og du har dessverre ikke samme motorfeste på A4'en som i S4'en

Men du kan få delenummeret til motorfestene på S4: 4B3 199 379 D Samme nummer på begge motorfestene.

Delenummeret til motorfestene på A4'en er helt riktig skrevet i den meldingen som ligger på forumet

hadde du hatt en sekser motor i stedet for åtter så hadde du hatt samme motorfestene.

(...)

Nei motorfestene passer dessverre ikke.

8e0 199 379 AF/AG var til S4 6-sylinder.. Du har v8 og da er d en liten forskjell på de motorfestene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor vanskelig er det å bytte motorfester?

Er dette en jobb man kan gjøre selv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.