#1 Skrevet Januar 21, 2009 Noen som har vært borti at låsen i sikkerhetsbeltet bak slår inn slik at det ikke går å trekke ut beltet? Det gjelder det midtre baksetet i mitt tilfelle. Jeg får ikke dratt ut beltet, og det strammer seg hver gang jeg feller ned bakseteryggen. Er det noen mulighet for å bytte strammeren uten å bytte setet? Bilen blir ikke EU-godkjent med denne feilen, så det er like greit å fikse det med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2009 Hei. typisk feil at det midten låser seg. må bytte hele beltet. koster ikke allverden heller. men litt jobb og bytte det må av trekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2009 Bytta på min gamle 4ar. Var ikkje så ekstrem stor jobb egentlig. Må av med trekket i øvre kant, men er egentlig ei grei sak. Trur ikkje eg brukte spes over en time på heile jobben akkurat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...