#1 Skrevet Januar 21, 2009 Hei. Har en golf 3 vr6 som har fått seg en liten skade i bensintanken. tanken har fått seg et slag underifra (ikke spør meg hvordan d skjedde), lurer på om d går ann å rette opp i dette eller om eg må kjøpe ny hele tanken. D e ikke noen lekkasje fra tanken, så eg lurer litt på om d går ann å sette trykkluft på tanken i håp om at bulken skal sprette ut, men eg vet ikke ka som e best. tar imot alle svar. Takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2009 spørs hvor stygg bulken er det da. må heller ta bilde av skaden..men er muilg å prøv da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2009 er det ikke plast-tank på denne da? ikke noe deksel el.l som har fått seg en trøkk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2009 jo d e plast tank. det e to stål bøyler som holder tanken oppe og den ene har fått seg en trøkk men den andre e hel. tror eg kan bøye tilbake den ene bøylen. eg kan jo ta et bilde og legge ut men tror ikke eg får gjort d no i kveld. skal se ka eg får til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2009 AH, det er jo ikke så farlig at det plager noen, skru den ned, og rett den til og skru den oppat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2009 bøylen kan eg rette opp. men drit i bøylen akkurat no. har du noen forslag til kordan eg kan få rettet ut tanken igjen? har vel ikke hørt om noen som har opplevd d samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2009 sett trykkluft på tanken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2009 tror du d e mulig uten å skru av hele tanken? og i så fall, hvordan få all den luften inn i tanken? e jo ikke akurat til å stikk en kompressor slange inn i tanken på samme måte som man fyller bensin:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 21, 2009 sett trykkluft på tanken! Helt enig, dette funker veldig bra. Har selv gjort det på en varmtvannstank, fikk ut stoore bulker på den, og den er laget i rustfritt! Men husk å begrense trykket, samt koble fra bensinslangen til motoren, ellers sprenges bensinpumpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 21, 2009 ja d var et godt poeng, men noen forslag til kordan eg skal få luften inn i tanken? uten at d siver luft ut der man fyller luft inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 21, 2009 takkar for svar, skal se ka eg klarer å finne ut av:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...