#1 Skrevet Januar 21, 2009 (endret) Tenkte vi kunne legge ut ditt beste bilbilde, er innforstått med at det er vanskelig å kun velge et, så la gå, dere kan få legge ut MAX 2 bilbilder hver , av de bilbildene dere er mest fornøyd med ( Må være fotografen) Dette var da nesten umulig, er ikke sikker på om dette er favoritt bildene, men de jeg fant i farta: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2009 Jeg er bare en amatør, men joiner tråden alikavel 2 av mine utvalgte.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2009 Nice Skal gi deg et lite tips, ta bilder enten ved timene rundt soloppgang eller soldnedgang, da er ikke lyset så skarpt. Så du får et mye bedre og softere lys Også kalla dusk and dawn Flotte bilder foresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2009 Nice Skal gi deg et lite tips, ta bilder enten ved timene rundt soloppgang eller soldnedgang, da er ikke lyset så skarpt. Så du får et mye bedre og softere lys Også kalla dusk and dawn Flotte bilder foresten Takk for tips Trenger mange gode tips.. Trenger også photoshop gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2009 (endret) Eller ta med bilen inn i en tunell der hvor det er lys litt usikker på hvilke bilder jeg skulle ta gitt,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2009 hmm ikke lett å velge men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2009 Stilige bilder forsett, keep them coming 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2009 Vollvik-Koenig'en i Fløyfjellstunnelen Ole-Martin og jeg tester Ford GT i England 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 22, 2009 Vollvik-Koenig'en i Fløyfjellstunnelen Arild, er juks! Du er for flink:P Det bildet av Koenig'en, var det ikke det du tok håndholdt ut av en A8 på luft? Mener å ha lest det en plass! Either way, to ting. 1. Du er veldig bortskjemt med bildene du får teste og ta bilder av 2. Du er sinnsykt dyktig. 3. Punkt 1 kommer sikkert som en følge av punkt 2:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 22, 2009 Mange nydlige bilder her Lyst å skrive litt om hva utstyr og rent fototeknisk hvordan bilde 2 ble til Arild? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 22, 2009 tok dette bilde på gatebil på vålerbanen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 22, 2009 Lyst å skrive litt om hva utstyr og rent fototeknisk hvordan bilde 2 ble til Arild? Jatakk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 22, 2009 (endret) amatør, men áu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 22, 2009 amatør, men áu! var bra blank da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 22, 2009 Tar alt for lite bilder for moro skyld, så resultatet er deretter... Og svak for refleksjonsbilder som jeg er, må det også bli med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 22, 2009 Et veldig vanskelig valg, siden det har blitt noen bilbilder de siste årene.. Sett bortifra at bildet ble tatt helt på måfå, samt at det er en lyktestolpe i som står ut av bilen, ble jeg meget fornøyd med dette: Dette her er meget "gammelt", tatt med mitt gamle EOS35d og kit-objektiv, men liker lyset og settingen, samt at bildet ikke er redigert i ettertid, mener jeg å huske. Rett fra kameraet - ikke croppet en gang: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 22, 2009 Var flink til å ta mye bilder av Golfen og noen av dem ble faktisk ganske bra! Her er ett par i alle fall: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 24, 2009 Det bildet av Koenig'en, var det ikke det du tok håndholdt ut av en A8 på luft? Jepp. Trukke lufta va ferdig da vi tok dette bildet, så da var det spiral 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 24, 2009 Jepp. Trukke lufta va ferdig da vi tok dette bildet, så da var det spiral Either way, fett bilde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 25, 2009 2 fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 25, 2009 Amatør her, med dertil dårlig kamera.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 25, 2009 2 fra Treffet på ACR ifjor. Skikkelig novice: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 25, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 25, 2009 Kan vel ikke akkurat si at jeg føler at jeg kan å ta bilder men.. Her er i hvertfall et par jeg likte selv: Cossien er rammet inn og henger over senga:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 25, 2009 bra bilder her folkens stå på å legg ut fler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...