#26 Skrevet Januar 25, 2009 tror nokk dette er 2 a di beste jeg har 1 tatt med mob å ett med speilrefleks:D ikke vanskelig å se va som er va:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 25, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 25, 2009 fin den porsche`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 25, 2009 fin den porsche`en Jepp, det syns jeg også. Synd med de kvinnfolka som står i veien:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 25, 2009 (endret) mitt beste tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 26, 2009 Noen greie bilder her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 26, 2009 Legger ut et av gammel bilen min! )= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 26, 2009 Blir vanskelig å velge favoritten.. må vel bli en av disse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 26, 2009 Av min bil (den gamle S4'n), kanskje dette: Også fornøyd med dette bildet (Christian Dybwik på forumet): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 26, 2009 Liker disse to ganske godt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 26, 2009 Ikke akkurat noen ekspert men to jeg syns ble greie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 26, 2009 En av de bedre jeg har tatt selv tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 31, 2009 Mitt favorittbilde Usikker på fotograf, men en i stavanger lokallag Tusen takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 31, 2009 jeg og en kompis testet litt i går, etter å ha blitt innspirert av en god del bilder her inne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 31, 2009 Fine bilder av Passaten Chris..Disse er vell tatt på Innstrand, mot Uthaug? Eller ser jeg feil? Knallfin bil Chris:) Blir bra med litt større hjul, og litt mer senk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 31, 2009 Dette er nok ikke mitt beste bilbilde, men det er helt klart det jeg er mest fornøyd med etterbehandlingen på. Jeg er jo skikkelig Rookie på Photoshop, men det er moro å prøve Orginalen kan sees her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 31, 2009 Råstilig etterbehandlig av selve bilen. Gøy å prøve seg fram i PS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 31, 2009 (endret) Kan legge ut et jeg også... Vet ikke om det er det beste, men i alle fall en av favorittene... Gleder seg til våren og sommeren i alle fall.. få på igjen 20"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 31, 2009 Er veldig fersk på dette.. Tar gjerne imot tips til forbedringer ? Åja, vet rammene er litt heavy, men var første uka med PS som jeg lærte dette.. så var merkelig nok litt spennende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Februar 1, 2009 Fine bilder av Passaten Chris..Disse er vell tatt på Innstrand, mot Uthaug? Eller ser jeg feil? Knallfin bil Chris:) Blir bra med litt større hjul, og litt mer senk;) Takk Takk. bildene er tatt i døssvika, stemmer at de er mot uthaug ja:) gleder meg til det blir større hjul ja. usikker på om jeg skal senke noe mer. er 40mm nå. å da kommer jeg sånn akkurat på ferga:) men er jo ikke noe problem siden det er justerbart. drømmen er å ha samme felger som er på den sølv gråe s4'n som er på bilde 2 i denne tråden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Februar 1, 2009 Dette er nok ikke mitt beste bilbilde, men det er helt klart det jeg er mest fornøyd med etterbehandlingen på. Jeg er jo skikkelig Rookie på Photoshop, men det er moro å prøve Orginalen kan sees her Heftig wetlook! Tok litt tid før jeg så "hvor" bildet hadde blitt tatt da noe liksom mangla i bakgrunnen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Februar 1, 2009 (endret) Her er noen av mine beste bilder! Har mange som jeg er mer fornøyde med enn dette, men siden disse ligger i trykken i påvente av publisering i ulike magasiner, så legger jeg ikke ut de enda: Det første er av en radikalt ombygd Opel Ascona B som var ble publisert i Bilsport: Det andre er en heftig 650 hesters Volvo 142 som også ble publisert i Bilsport: Det siste er av er Customcars sin "Eleanor" som er tatt på vegne av Autofil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Februar 23, 2009 Får bidra med to bilder jeg å da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Februar 23, 2009 et av de jeg er mest fornøyd med i alle fall....så langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Februar 23, 2009 Nice, flere bidrag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...