#26 Skrevet April 18, 2005 En 10V turbo har alt fra 140 til 200 hk, det er da vel ingen vits i å diskutere hvilken som er vanligst av disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 18, 2005 jeg har vertfall byttet motor. så får man se hvordan det blir med denne godkjenningen etter vært.. bilen min er atpåtil fwd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 18, 2005 Er det noen som har vært i konktakt med TUV i tyskland og sjekket om de har den ombyggingen i sine registere? Hvis det har blitt godkjent en ombygging av TUV på et eller annet tidspunkt så er dette registrert, og det er mulig å få kjøpe ut disse godkjenningspapirene av TUV. Dette kan da brukes som en mal å bygge etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 19, 2005 jeg har vertfall byttet motor. så får man se hvordan det blir med denne godkjenningen etter vært.. bilen min er atpåtil fwd.. Nokon som gidde bygge uten quattro? Kunne jo vert kult med ein 80 TDi quattro basert paa 80GTE quattro, hugsa berre fra "gamle" dage at ein nabo hadde ein 82mod 80 TurboDiesel, men var vel uten quattro den daa. Kan jo bli litt sprut i ein 1,9TDi med chip og trim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 19, 2005 jeg har vertfall byttet motor. så får man se hvordan det blir med denne godkjenningen etter vært.. bilen min er atpåtil fwd.. Det er morro med 10v turbo og fwd Hadde en slik en som var godkjent tidligere.Der var det brukt 165hk motoren og da godkjente de den med org bremser i trondheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 19, 2005 Det er morro med 10v turbo og fwdHadde en slik en som var godkjent tidligere.Der var det brukt 165hk motoren og da godkjente de den med org bremser i trondheim Tror det kan bli moro vertfal.. bilen er ferdig til våler treffet vertfal.. kansje før.. gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 19, 2005 En 10V turbo har alt fra 140 til 200 hk, det er da vel ingen vits i å diskutere hvilken som er vanligst av disse? Men 200 turbo 10V var mest vanlig med 182 hk. Men en mer uvanlig motor den gangen var 200 10V med 200 hk. Har du sett det noen gang Per? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 19, 2005 Ja Heine, jeg har sett 200 Turbo med 200 hk, det går en her i Arendal, og den er faktisk til salgs. Den er en 89 modell 200 Exclusiv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...