Spm vdr sparkling av felger

Anbefalte innlegg

Har et sett med felger som jeg har tenkt til å pusse opp, dvs ny lakk, men disse har noen små skader og litt kant kjørt, har tenkt å lever felga å få de sandblåst, for å se hva som evt er skader som må sparkles.

Men hvordan er det å bruke stål sprakel på felger, er dette holdbart?

Når man lever inn felger til foreks dekk sjekk ol, så er det vel det de gjør? Sparkler å sliper sår som er i felger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De felgreprasjonsfirmaene sveiser vell det værste tipper jeg også noe alu felgrep masse for småskader. ville jeg tro.....

Jeg pusset nylig opp 4stk 18" avus hjul som var endel kantkjørt og masse småskader.... Kjøpte meg fra ebay ett slikt sett

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=260292660492

Kom på samma pris om jeg skulle kjøpt det kittet til biltema så var liksom ikke noe og lure på,pluss da fikk jeg det i postkassa....

Veldig positivt overrasket på denne. jeg brukte bare den ene boksen oppi som er reprasjonspasta på en måte, først pusset jeg over hele skaden med pussepapir (400) også stålbørste for og komme nedi de dypeste. Så smørte jeg over og lagde kanten jeg ville ha. Så når det herdet og var ferdig pusset over med våtslipepapir (600) også ble det heeelt smuuud.

Garrantert andre tråder også om hva man kan bruke om man søker litt. Jeg ble veldig fornøyd med mine værtfall med det kittet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem å bruke vanlig sparkel.

Men sjekk om det hefter på alu først....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.