#1 Skrevet Januar 21, 2009 Jeg driver og skal bygge om min G2 til 1.8T og hugger nå en A3 1.8T. Der har jeg kommet over en komponent jeg ikke vet hva er eller om jeg trenger den i min G2 for å få motoren til å fungere. Så mitt spørsmål, hva er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2009 Mener det er styreenhet for radiatorvifta.. Du kan fint droppe den hvis du ikke skal bruke vifter osv fra A3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2009 skaff meg ett Vagg nummer så skall jeg sjekke opp :=) send på Pm så jeg husker det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2009 Ser ut som styreenhet for radiatorvifta, ja. Den satt festet på rammevangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2009 Takk for svar, det stemmer nok, da jeg har fått samme svar i flere forum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...