noen som vet hva disse felga heter?

Anbefalte innlegg

noen som vet hva disse felgene heter, og om det er no forhandler på de her til lands?

807d_27.JPG

6816_27.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Keskin KT9 ligner, men det er ikke de som står på bilen her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er jofiel eller no drit..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eta beta felger eller noe... quality autoimport har på hjemmesida..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

der var dem ja, takker for svar, men fy f... for en pris

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet det er flere som leverer kopifelger av noe sånt. Tror hvertfall Christer på dekkskift.no har levert noen svarte kopier rundt til folk. Mulig han kan skaffe det til deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hva disse felgene heter, og om det er no forhandler på de her til lands?

Eta beta Jofiel x-ceramic.

Både Jons dekk og felg og Dekkskift kan skaffe disse mener jeg. Finnes visstnok også som replika, men ikke i de "gromme" dimensjonene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er Eta Beta - Jofiel X - White :)

Finnes dessverre ikke som replica denne modellen, men gi meg dimensjonen du er ute etter, så kan jeg gi deg et godt tilbud på slike orginale. og ja.. de er litt dyre, men superbra kvalitet !!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er Eta Beta - Jofiel X - White :)

Finnes dessverre ikke som replica denne modellen, men gi meg dimensjonen du er ute etter, så kan jeg gi deg et godt tilbud på slike orginale. og ja.. de er litt dyre, men superbra kvalitet !!

blir i så fall 8 X 18" et 35? 225/40 (5*112)

eller 8*19 med 225/35

se gjerne hva du kan få til av pris, men er litt på vent da j må få bilen på veien igjen først, hadde et lite trivelig møte med to busker her v juletider.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir i så fall 8 X 18" et 35? 225/40 (5*112)

eller 8*19 med 225/35

se gjerne hva du kan få til av pris, men er litt på vent da j må få bilen på veien igjen først, hadde et lite trivelig møte med to busker her v juletider.

Oki, skal få sjekka pris til deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skam feite felger det : ) Prisen er jo ikke så feil i forhold til kvalitet og utsende

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.