Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål ang felger til s4.

Har prøvd å søke litt men ikke finni no!

Skal ha nye sommer felger til bilen, da har jeg vurdert noen RS6 felger. (Vil egnetli ha MTM bimoto, men de er så dyre)

Har finni noen 18"felger som har inpress 30, hvordan blir dette på s4`n? Vet det er orginalt 45 og mener jeg har lest et sted at det er finest med 35.

Synes dere det blir for pinglete med 18" på den store bilen, eller burde jeg gå for 19"? Har KW senkesett som skal stilles litt mer ned enn jeg har nå.

De skal lakkes svarte, har sølv bil med sota ruter og skal ha svart opptik.

Takk for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags budsjett har du og jobbe med da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg hadde RS6 i 18" på min s4b5 første sommeren.. De hadde ET35 og måtte spaces framme pga bremsene forran er ganske store! Synes felgene var veldig fine på bilen, men gikk over til BBS CH så jeg slapp å space...

Når det kommer til dim så kommer det vel litt ann på underlaget du kjører på.. 19" ser unektelig bra ut med senk, men kjører du mye på dårlig underlag (som jeg gjør i Oslo) kan det fort bli bulker.. men anyways tror jeg valget av rs6 vil bli bra uansett 18 eller 19"!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oz superleggera,superturismo,bbs motorsport,osv..

Hva skal du legge i felger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er forresten et bilde av min kjære skodd i 18" rs6

CIMG1786.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bulker i felger unngås ved og kjøre med nok luft i hjula. Ta lang fart og d... i det som står i bilen.

Har 225.35-19 på min og kjører mest rundt på østlandet. Kjører med et trykk på 50 psi og det sparer felgene.

Min felger er like runde nå som når jeg kjøpte de.

Kvaliteten på felgene har også sef noe og si. Du får hva du betaler for.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg er sykemeldt og går på rehabiliterings penger og går egentli som lærling så er ikke lommeboka så stor nå. Så tenkte egentli å finne noe som er brukt. Har 17" rs6 til vinter felger, å synes det ser bra ut. Har 18" rs4 2 på sommer, men synes det ser litt pinglete ut siden det er litt tynne "eiker".

Men hvordan blir det me ET 30? For har finni noen felger, som har ET 30 men er litt usikker på det. Må jeg da har spacer eller kommer felgen på utsiden?

Må si jeg liker sorte rs6 felger, uten at jeg vet dim som er på dette bilde:

img7817zl3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg er sykemeldt og går på rehabiliterings penger og går egentli som lærling så er ikke lommeboka så stor nå. Så tenkte egentli å finne noe som er brukt. Har 17" rs6 til vinter felger, å synes det ser bra ut. Har 18" rs4 2 på sommer, men synes det ser litt pinglete ut siden det er litt tynne "eiker".

Men hvordan blir det me ET 30? For har finni noen felger, som har ET 30 men er litt usikker på det. Må jeg da har spacer eller kommer felgen på utsiden?

Må si jeg liker sorte rs6 felger, uten at jeg vet dim som er på dette bilde:

[ATTACH]113379[/ATTACH]

Er du helt sikker de er ET30 ? Har ikke vært borti noen RS6 replica i lavere innpress en ET35 fra våre leverandører iallefall.

ET30 vil stikke bittelitt utenfor skjermkanten foran på bilen din, men bak går det finfint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du helt sikker de er ET30 ? Har ikke vært borti noen RS6 replica i lavere innpress en ET35 fra våre leverandører iallefall.

ET30 vil stikke bittelitt utenfor skjermkanten foran på bilen din, men bak går det finfint :)

Ifølge selger så var det ET 30 det sto inni felgen, men vet ikke om det er orginale eller replica felger.

Men da vet jeg at jeg helst burde ha ET 35 vartfall:)

Takk for raske svar og forslag:)

Får se om det blir no MTM bimoto felger til neste år:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.