#1 Skrevet November 19, 2004 Frustrasjonen må ut! Forrige fredag bøyde jeg 2 felger pga veien her oppe mangler asfalt og det betyr store krater!!! samt at en j******* hadde 4 millioner watt på bilen sin som alt var i bruk samtidig kom imot meg! så der bøyde jeg 2 stk som ble hamret på plass igjen med gummihammer dagen derpå.. de skal til retting... eller... Noen som har 2 stk Rs4 replica felger liggende å støve samt 1 stk Michelin Maxi Ice dekk i 225/45/17? sistnevnte selges ikke lenger og jeg tuppa så vidt borti en kantstein rett utenfor døren her når jeg parkerte og PSSSSTTFFFFFFFFFF... Hull i dekkveggen..... Så i dag må alt og alle brenne sakte og sikkert i h******!!!! Shariff t***** tar jo som sagt ikke tlf (bombe) og Dekkmann skulle ha 6800,- for 2 felger med 2 nye continental dekk og da hadde jeg fått myyyyye rabatt(yeah right) Noen som skal til shariff i løpet av helgen som kan sjekke pris på 2 felger og et eller to dekk? noen som har noen forslag til andre steder hvor det kan vær emulig å få tak i fjorårets Maxi Ice? : pisk : : pisk : : bh : : bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2004 Hørtes ut som en kjiip hendelse!! Var kraterne i veien merket? Hvis ikke kan du søke vegvesnet for erstattning. Det er visst mye papirarbeid og det tar lang tid, men verd et forsøk. Få fatt i den jævelen som blendet deg, og knuse skallen på han/hu!! Hater slike som tror det er om å gjøre å ha mest mulig lys! Dessuten ser det helt jævlig ut med de bøttene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2004 Er så utrolig kjedelig når slikt skjer, det vet jeg alt om. Håper det ordner seg og husk på å holde "språket" litt innenfor rimelighetens grenser, tross frustrasjonen Takk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2004 Minner fortsatt MOD-team om at første gang jeg skrev fa*n på forumet ble jeg sensurert. Edit: Etter mye leting fant jeg faktisk igjen posten. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&postid=1369#post1369 *mimre om gamle dager* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Minner fortsatt MOD-team om at første gang jeg skrev fa*n på forumet ble jeg sensurert. Jepp, er fullt klar over dette... Det er dog lengesiden, og skulle vi sensurere alle banneord så hadde det vært en heldags jobb. Så "begrenset" bruk blir vi nødt til å tillate, men grensen går fortsatt et sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2004 Eiker har kjøpt inn restlager(eller.no) av Maxi-Ice. Har sett gummien derfra på bil og virket bra. http://www.eiker.com/?ItemID=1146 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2004 hei... beklager stygg ordbruk tidligere.. har nå roet meg ned ca 1% så da skal jeg klare å skrive med vanlige ord=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2004 Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen Eiker har kjøpt inn restlager(eller.no) av Maxi-Ice. Har sett gummien derfra på bil og virket bra. http://www.eiker.com/?ItemID=1146 takk... men de skal jo jaggu ha 1998 kr for 1 dekk???? tror jeg går tilbake til 15" vinterdekk... snufs... Får vi noe rab hos eiker? og da mener jeg ikke 5% eller noe sånt latterlig lavt=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 19, 2004 Kan levere 2 stk 17" felger og 2 stk 225/45/17 Michelin X Ice for 5874,- alt på lager så da spørs det om det blir 2 nye dekk og felger eller 2 nye dekk og få felgene rettet (kun litt bøyd på innerkanten) Dere som har fått rettet felger før.. blir det 100%??? Retting på Sunnaas kom på ca 500 pr felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...