#1 Skrevet Januar 22, 2009 driver på ute og skrur opp senken litt siden jeg skal godkjenne det snart,så ser jeg at ene bakdemperen er ganske tilgriset av olje..er dette noe de ser på på eu-kontrollen?kan den eventuelt være i ferd med å ta kvelden?kjenner ingen tegn til det når jeg kjører iallefall.. her er den som jeg lurer på kontra en som ser bra ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2009 Dette er ihvertfall noe de SKAL se på EU-kontrollen, går på sikkerhet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2009 ja det forstår jeg..huff..har ikke råd til nytt nå heller:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2009 Kraftvask 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2009 heh..ja jeg tenkte jeg sku ut nå og vaske skikkelig og så heller kjøre en stund og se hvordan det ser ut da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2009 ved tilgrisa motor(olje) på eu-ok får du bare beskjed om å spyle og se om det fortsetter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2009 hmm..har iallefall spyla og vaska nå så får en bare se hvordan det blir seende ut etter en stund..eventuellt vaske igjen et par dager før kontrollen..er jo ikke gåene enda iallefall,det kjennes ved kjøring;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...