#1 Skrevet Januar 22, 2009 Jeg har en iriterende lyd når jeg kjører. Lyden øker i frekvens jo større hastighet jeg har. Hvis jeg clutcher så er lyden like tydelig. Så lyden følger hastighet på julene. Har sjekket jullager men de var ok. Skulle vært litt mer romling hvis det var jullager. Var noen som snakket om speedometerwire men det er vel ikke det på disse (2004 mod.)? Møller mener etter 5 min. test at det kan være girkassen men jeg vet ikke helt om jeg skal tro på dette. Og de skall ha 61 000,- for å skifte kasse: bh :. Litt tidlig me deffekt kasse på en 2004 mod. syns jeg. Noen som har noen gode tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2009 gearkassengår fortsat rundt selv om du trykker inn clutchen. kan være f.eks diffrensialen eller knskje et lager i kassen som er def.. så lege møller har sett på den har dem vel en grunn ti å si at kassen er def. er ikke speedometer wire på disse. hastigheten måles på abs sensoren.. og en ting til.. heter Hjul skrives med H at bilen din er 2004 mod sier ikke mye.. hvor langt har den gått? hva slags bruk har en hatt? alle sånne faktorer spiller inn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2009 (endret) gearkassengår fortsat rundt selv om du trykker inn clutchen. kan være f.eks diffrensialen eller knskje et lager i kassen som er def.. så lege møller har sett på den har dem vel en grunn ti å si at kassen er def. er ikke speedometer wire på disse. hastigheten måles på abs sensoren.. og en ting til.. heter Hjul skrives med H at bilen din er 2004 mod sier ikke mye.. hvor langt har den gått? hva slags bruk har en hatt? alle sånne faktorer spiller inn... siden hjul skrives med h vil jeg informere deg om at kanskje skrives med a og at det er 2 x t i slutten av fortsatt og at lege møller kansje burde la vær å utale seg om bil: smil : videre skal det være mellomrom mellom gearkassen og går.... differensial og at til staves med l. men det vet vel du som vet at hjul staves med H er vel manuel kasse i denne bilen. sjelden å høre om trøbbel med manuelle kasser. så jeg ville latt fler undersøke før jeg hopper på en rep i den prisklassen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2009 Var mange skrivefeil der ja. Men du skjønner hva jeg mener:o;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2009 tror jeg må ha nytt tastatur eller begynne å lese over hva jeg selv skriver heh... guttungen leker med pc'n når jeg ikke er til stede, så da løsner knappene... går bra når jeg trykker hardt... men over til saken. har du kontrollert drivknutene? har byttet lager i flere av disse A6 kassene, men ikke så ny bil. men du kan jo ha vært uheldig? er lyden høy eller lav? en ting du kan prøve selv er jo å bytte olje og legge inn en tube Gear-lube? hvor langt har bilen gått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...