#1 Skrevet Januar 22, 2009 Som titel: Har kjøpt en ny Xenon frontlykte til en S3 2001. Det er org. vare (Hella). Skal jeg stille på noe eller kan man bare montere den og ta en grunn innstilling i VAGcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2009 om denne er for engelske biler vil lyssøylen din bli feil vei kontra vanlige europa lykter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2009 Med xenon linselykter er det vel bare å bytte linsa? Eller grunninnstilling med vagcom? Plastglasset foran har ingen annen funksjon enn å beskytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2009 om denne er for engelske biler vil lyssøylen din bli feil vei kontra vanlige europa lykter.. Ikke nødvendigvis. Nyere biler med linselykter har muligheter for justering elektronisk. F.eks på Golf V er det identiske lykter for UK og EU, da med en vippebryter på baksiden av lykten som flytter grunninstillingen på linselykten. Hvis dette ikke er tilfelle på A2/S3 8L, får du nesten bare prøve å montere den, og sette nye instillinger i vagcom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2009 Ikke nødvendigvis.Nyere biler med linselykter har muligheter for justering elektronisk. F.eks på Golf V er det identiske lykter for UK og EU, da med en vippebryter på baksiden av lykten som flytter grunninstillingen på linselykten. Hvis dette ikke er tilfelle på A2/S3 8L, får du nesten bare prøve å montere den, og sette nye instillinger i vagcom. Jeg fant den vippebryter i dag på jobben da jeg nærstuderte lykten inni Hurra... 1600,- inkl. frakt og moms for en kliss ny Hella Xenon frontlykte med ballast, ignitor, xenon pære, w5w parklys, H1 fjernelys...Plug'n'play!! 7000,- på Møller...litt av et ebay-find Takk for svarene!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...