#1 Skrevet Januar 22, 2009 Jeg har fått en sabla lyd ifra motoren min. Og oljetrykket varierer veldig mye. Tror det er rådelagerne som er gåen. Er det vanskelig å skift? Kommer jeg til fra undersiden vis jeg fjerner bunnpannen? Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2009 Ja det går fint det, du må ned med travers, men det holder å skru ut de forreste boltene og løsne de bakerste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2009 okei. takk.. skal prøve dette. noen som vet hva disse lagrene koster? og er det en mulighet for at veiva er blitt ødelagt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2009 rådelager koster ca 1500kr tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2009 Veiva ville jeg fått en som har peil til å se på.. surt å montere den opp igjen så har du samme lyden etterpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...