#1 Skrevet Januar 23, 2009 har lagt merke til at det er liten vibrasjon i clutchpedalen når jeg trykker den inn 1 cm ca.. vibrasjonen er borte når clutchen er helt inne, og når den er helt ute, men det er mellom der at det er litt vibrasjon.. bytta clutch for 2 - 3 mnd siden.... A 100 2.3 E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2009 Hehe, sier det samme som du sa til meg, utløserlager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2009 Hehe, sier det samme som du sa til meg, utløserlager? ja, for jeg begynnte og tenke på det etter du nevnte ditt problem... se vel ut som at jeg må under og skru, ikke noe jeg gleder meg til nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2009 Kan love deg, det går på 1/3 av tiden den andre gangen du skal under og skru den ut. Om det er gåent utløserlager har jeg et helt nytt ett liggende som du kan få kjøpe. Men det er nok raskere og handle via mekonomen o.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2009 ja... sist var det jeg og en kompis som gjorde det, d, gikk sånn høvelig fort, men nå blir det evt aleine... og ute:( sysn også igrunn at det er litt olje søl, men har hele tiden trodd det kom ifra da jeg tok av toppen... mystisk nok så virker som det kommer fra clutchhuset...?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2009 Uten løftebukker og gearkasse jekk blir det en lærerik opplevelse. Ingen garasje i nærheten du kan få praie en dag da? Simmeringen din som lekker da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 23, 2009 Uten løftebukker og gearkasse jekk blir det en lærerik opplevelse. Ingen garasje i nærheten du kan få praie en dag da?Simmeringen din som lekker da? mulig simring ja, for den bytta jeg ikke, den så temmelig grei utfikk jeg høre, så vi satsa på at den var i orden.. kan du sende meg den pdf filen på regreimbytte ?? green852@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 23, 2009 Du ser vel om den er gåen elle ei når du tar ned kassa. Du har foresten mail nu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 23, 2009 Du ser vel om den er gåen elle ei når du tar ned kassa.Du har foresten mail nu takker for mail:) ja, må vel mote meg opp til dette, prøve og skaffe meg et verksted eller noe i den duren, hvis utløsserlageret er gåendt, så kansje jeg kjøper ditt....?? hvilken pris evt..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 23, 2009 Ingen problem du Pris kan vi ta over pm, men det blir billigere enn hos møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 24, 2009 Ingen problem du Pris kan vi ta over pm, men det blir billigere enn hos møller. jeg får ta det en vakker vårdag om ikke lenge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 24, 2009 Jadda, er ikke lenge til det blir vår heller nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 24, 2009 da var simringen bestillt, garanter den som lekker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...